تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802947881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یک موضوع تشریفاتی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: قائم مقام وزیر نیرو؛ مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یک موضوع تشریفاتی نیست ایلنا: قائم‌مقام وزیر نیرو در دومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یک موضوع تشریفاتی نیست، بلکه اگر جنبه‌های پدافند غیرعامل را در طراحی و ساخت طرح‌های آب و برق به‌کار بندیم باعث خواهد شد تا در لحظه بحران، آسیب کمتری بر ما حادث شود.
مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یک موضوع تشریفاتی نیست

به‌گزارش ایلنا، ستار محمودی در دومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو که در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار شد، اظهار داشت: کشورهایی که استقلال بیشتری دارند مورد هجوم هستند و جمهوری اسلامی هم‌اکنون طلایه‌دار کشورهای استقلال طلب در منطقه است. وی با بیان اینکه؛ دو موضوع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در عرصه وزارت نیرو از حساسیت خاص تکنولوژی برخوردار است، گفت: 30 سال قبل در مورد جنگ ماهواره‌ها مطالب زیادی شنیده نمی‌شد، اما امروز با پیشرفت تکنولوژی، اینترنت و سامانه‌های دیجیتال، بسرعت در حال حرکت به‌جلو هستیم و نمی‌توان تکنولوژی را به عقب برگرداند، بنابراین بایستی تکنولوژی را هدایت و مدیریت کرد و مطمئن بود که خدماتی که امروز ارائه می‌شود، فردا به شیوه دیگری ارائه خواهد شد. محمودی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق نیز زبان محاوره جای خود را به زبان اسلحه داده و منطقه را از خود متاثر می‌سازند، گفت: کشورهایی که استقلال بیشتری دارند مورد هجوم هستند و جمهوری اسلامی طلایه‌دار کشورهای استقلال طلب است، زیرا حرف نو و جدیدی را در جهان مطرح می‌کند. وی با بیان اینکه در حوادث، اتفاقات و بلایای طبیعی و غیر طبیعی، آب و برق جزو تاثیر پذیرترین موارد اجتماعی و امنیتی هستند، ادامه داد: ما باید همیشه آمادگی داشته باشیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل، وقفه ای در خدمات رسانی به 45 میلیون مشترک آب و برق ایجاد نشود. قائم مقام وزیر نیرو از آب و برق به عنوان دو زیر ساخت که می‌تواند دیگر زیر ساخت‌ها را نیز از خود متاثر نماید نام برد و افزود: آب و برق بجز خود بر سایر حوزه‌ها نیز به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیر می‌گذارند و باید بدانیم که آستانه تحمل بدون آب و برق بسیار محدود است. وی با بیان اینکه بیش از 99 درصد مردم در شهرها و 79 درصد مردم در روستاها تحت پوشش خدمات آب بهداشتی هستند، تصریح کرد: نقش پدافند غیرعامل در برقراری امنیت سدها، تصفیه‌خانه‌ها، مخازن و سامانه‌های تامین آب بسیار مهم و حساس است. محمودی با اشاره به 99.5 درصد مشترک برق شهری و 95 درصد مشترک برق روستایی بالای 10 خانوار اضافه کرد: خدمات برق کشور به‌صورت یکپارچه بوده و از حساسیت خدمت لحظه ای آنی و مهم برخوردار است. وی با بیان اینکه وزارت نیرو با برخورداری از 8 سال تجربیات دفاع مقدس، بازسازی تاسیسات آسیب دیده و برق‌رسانی به هموطنان در حین بمباران گفت: این تجربیات به خدمت مدیریت پدافند غیر عامل وزارت نیرو آمده تا برای صنعت برق افتخاری باشد و نگذارد چالش‌های برق بر روی زندگی مردم تاثیر گذارد. قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه هیچوقت نباید فکر کنیم که از بحران خارج شده‌ایم، گفت: آرامش فکری برای مدیران آب و برق کمتر اتفاق می‌افتد و سبب می شود سامانه کمتر آسیب ببینند.



۱۳۹۴/۰۷/۲۲ ۱۳:۰۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن