تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشييع و خاک‌سپاري پيکر مطهر ۴ تن از جان‌باختگان حادثه منا در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
تشييع و خاک‌سپاري پيکر مطهر ۴ تن از جان‌باختگان حادثه منا در لرستان موج - خرم‌آباد - پيکر چهار تن از جان‌باختگان لرستاني حادثه منا امروز، چهارشنبه، ۲۲ مهر، در شهرستان‌هاي بروجرد، ازنا و اليگودرز تشييع و به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، پيکر مصطفي تودويي جان‌باخته حادثه منا که از کاروان اليگودرز عازم سرزمين وحي‌ شده بود صبح امروز، چهارشنبه، 22 مهر، بر روي دستان مردم شهيد پرور اين شهرستان تشييع شد و به خاک سپرده شد.
مراسم تشييع پيکر مصطفي تودويي، جان‌باخته حادثه منا با حضور مردم و مسوولان، از درب منزل وي انجام و در گلزار شهداي اليگودرز خاکسپاري شد.
همچنين، صبح امروز پيکر غضنفر بشيري گودرزي و محمد موسي کرمي دو تن از جان‌باختگان بروجردي فاجعه منا از مقابل مسجد امام خميني تا گلزار شهداي اين شهرستان تشييع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شدند.
بنا بر اين گزارش، 14 تن از حاجياني که از کاروان‌ بروجرد اعزام‌ شده بودند در اين حادثه کشته شدند و پيکر محمدعلي پناهي، جواد چکشي، فتح‌الله گودرزي، علي زرگراني هنوز جزء مفقودان اين حادثه هستند.
همچنين، پيکر پرويز حبيبي از جان‌باختگان حادثه منا امروز با حضور مسوولان امام‌ جمعه، فرماندار ازنا و جمعي کثيري از مردم اين شهرستان تشييع و خاک‌سپاري شد.
در حادثه منا 18 نفر از کاروان اليگودرز، ازنا و دورود جان خود را از دست دادند و تاکنون از هفت ‌جان‌باخته شهرستان ازنا پيکر شش نفر تشييع و خاکسپاري شده و پيکر ابوالقاسم خليلي هنوز جزء مفقودان اين حادثه است.
پيکر يکي ديگر از حجاج جان‌باخته شهرستان ازنا بنا به درخواست خانواده وي در تهران تشييع و به خاک سپرده شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن