تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأييد کليات «طرح جامع مديريت کيفيت» در شوراي عالي فني امور زيربنايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
تأييد کليات «طرح جامع مديريت کيفيت» در شوراي عالي فني امور زيربنايي موج - کليات «طرح جامع مديريت کيفيت» در نشست شوراي عالي فني امور زيربنايي حمل‌ونقل مورد بررسي قرار گرفت و ضمن تأييد کليات طرح مقرر شد جزييات آن در کارگروه کارشناسي تدوين و تکميل و جهت تصميم‌گيري به شورا ارائه شود.
به گزارش خبرگزاري موج، يک صد و بيست و ششمين نشست شوراي عالي فني امور زيربنايي حمل‌ونقل روز سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴، با حضور اعضا برگزار شد و پس از گفت و گو پيرامون دستور کار، جمع‌بندي‌هاي زير حاصل شد.
با هدف تنظيم ضوابط مورد نياز براي بهبود و ارتقاي کيفيت در انجام پروژه‌ها و نيز خدمات در وزارت راه و شهرسازي و سازمان‌هاي وابسته، «طرح جامع مديريت کيفيت» مورد بررسي قرار گرفت و ضمن تأييد کليات طرح مقرر شد جزئيات آن در کارگروه کارشناسي تدوين و تکميل و جهت تصميم‌گيري به شورا ارائه شود.
اين طرح به عنوان سندي در نظر گرفته شده است که فرايندهاي بنيادي و تکاليف سازمان‌هاي کارفرمايي و بهره‌بردار را در زنجيره پديدآوري طرح‌ها و پروژه‌ها مشخص کند. همچنين در اين طرح شاخص‌هايي معرفي مي‌شود که اندازه‌گيري آن‌ها به نحو اطمينان‌بخشي وضعيت کيفيت کارها در سازمان را نشان مي‌دهد.
در ادامه اين نشست دستور کار ديگري با عنوان «شيوه‌نامه اختصاصي نظام ارجاع کار» براي وزارت راه و شهرسازي بررسي شد و تصميم‌گيري در رابطه با پيشنهاد در مورد نظام ارجاع پروژه‌ها و امور قراردادي در وزارت راه و شهرسازي و سازمان‌هاي وابسته پس از تبادل نظر اعضا مقرر شد با پيگيري کارگروه کارشناسي شورا مطالعات تکميلي در رابطه با موضوع انجام گيرد.
اين پيشنهاد به منظور پرهيز از آسيب‌ها و صيانت از بيت‌المال و بنابر مسئوليت مقام وزارت در رابطه با حساسيت‌هاي اجتماعي، پاسخگويي به شهروندان و نهادهاي نظارتي، اصلح است تصميم‌گيري درباره قراردادهاي بزرگ و قراردادهاي تکميلي و خريدهاي خارجي و نظاير آن، شيوه‌نامه نظام ارجاع کار تدوين شود.
اين نشست با حضور سيد مجيد برهاني مشاور وزير در امور مهندسي و ساخت، امير اميني معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل، داوود کشاورزيان رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، علي عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايي کشور، محمد شکرچي‌زاده رئيس مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي٬ احمد خدايي قائم‌مقام مديرعامل شرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران و برخي ديگر از نمايندگان شرکت‌ها و سازمان‌هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن