تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش باران در سواحل خزر و ارتفاعات البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بارش باران در سواحل خزر و ارتفاعات البرز
بارش باران در سواحل خزر و ارتفاعات البرز مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به نفوذ جریانات خنک از عرض‌های شمالی به کشور از بارش باران در سواحل خزر و ارتفاعات البرز در روزهای آینده و وقوع وزش باد و رگبار باران در هفت استان کشور در روز چهارشنبه خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، در روز سه‌شنبه به سبب نفوذ جریانات خنک از عرض‌های شمالی به کشور و همچنین گذر امواج کم دامنه تراز میانی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در سواحل غربی و مرکزی خزر، بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این وضعیت تا پایان هفته در نوار شمالی کشور ادامه دارد، اظهار کرد: از روز پنجشنبه علاوه بر مناطق فوق، شرق خزر و برخی نقاط شمال شرق نیز با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد مواجه خواهد بود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در سه روز آینده نیز با گذر امواج تراز میانی، در برخی نقاط جنوب شرق و جنوب کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود. سواحل دریای خزر نیز امروز و فردا مواج است.
 
وظیفه در ادامه با اشاره به اطلاعیه اخیر سازمان هواشناسی گفت: با عبور امواج تراز میانی جو، در روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان به ویژه تنگه هرمز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف، در ارتفاعات افزایش ابر، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 28 و 18 درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این استان در روز چهارشنبه، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط افزایش ابر، گاهی وزش باد و در روز پنج‌شنبه، نیمه ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 27 و 18 و 28 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. 
 


منبع: ایسنا


94/7/21 - 18:46 - 2015-10-13 18:46:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن