تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت شركت های ژاپنی در ایران حمایت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر خارجه ژاپن مطرح کرد: فعالیت شركت های ژاپنی در ایران حمایت می شود وزیر امور خارجه ژاپن با استقبال از نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 و تمایل شرکت های ژاپنی برای حضور در ایران گفت: تعهد می دهم که دولت ژاپن با تمام توان از فعالیت شرکت های ژاپنی در ایران حمایت خواهد کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر ساعت 08:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا فومیو کیشیدا صبح امروز در دیدار با وزیر صنعت ، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران افزود: توافق هسته ای موجب خرسندی و خوشحالی ما شد و ما آن را نشانه توسعه روابط می دانیم و از آن استقبال می کنیم.
وی با اشاره به حضور روسای شرکت های بزرگ ژاپنی در جلسه امروز گفت: این شرکت ها جزو شرکت های قدرتمند ژاپن هستند که علاقمندند با جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته باشند.
وزیر خارجه ژاپن افزود: سفر این هیئت به تهران با هدف توسعه روابط دوجانبه صورت می گیرد و ما می خواهیم با حضور در ایران چگونگی توسعه این روابط را به صورت عملی بررسی کرده و درباره آن تصمیم گیری کنیم.
پس از سخنان روسای شرکت های ژاپنی که در جلسه حضور داشتند هر کدام به صورت تخصصی به بیان دیدگاه های خود درباره توسعه روابط با ایران و زمینه های همکاری های متقابل پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن