تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 19 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810222219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان‌های خانگی برای درد کبد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پاکسازی کبد درمان‌های خانگی برای درد کبد

درمان درد کبد؛
درمان‌های خانگی برای درد کبد
مصرف میوه‌های مختلف بهترین راه برای رفع مسمومیت از کبد است.



امام رضا علیه السلام: هر کس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راضى خواهد بود.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، اگر در ناحیه‌ای که کبد قرار دارد دردی احساس کردید باید به دکتر مراجعه کنید. چون ممکن است درد کبد علامتی خطرناک برای سلامتی‌تان باشد. شاید هم درد کبد شما دردی مزمن باشد. میزان جدی بودن هر قدر که باشد باید به توصیه‌های پزشکتان عمل کنید. اما کارهایی هم هست که خودتان می‌توانید از پسش برآیید. دکتر مایکل مورای متخصص درمان‌های خانگی چند پیشنهاد برای درمان درد کبد دارد.   اگر مطمئنید که جایی که احساس درد می‌کنید، کبد شماست نباید آسان بگیرید. کبد،عضو خیلی مهمی است. وظایف کبد شامل عملکردهای خیلی اساسی در روند سوخت و ساز بدن است، از جمله ذخیره کردن گلیکوژن که در هنگام نیاز همچون انرژی مصرف می‌شود. همچنین کبد برای بدن نقش سم‌زدایی را دارد و بعضی هورمون‌های بسیار ضروری را تولید می‌کند. بنابراین اگر در ناحیه‌ای که کبد قرار دارد دردی احساس کردید باید به دکتر مراجعه کنید. چون ممکن است درد کبد علامتی خطرناک برای سلامتی‌تان باشد. شاید هم درد کبد شما دردی مزمن باشد. میزان جدی بودن هر قدر که باشد باید به توصیه‌های پزشکتان عمل کنید. اما کارهایی هم هست که خودتان می‌توانید از پسش برآیید. دکتر مایکل مورای متخصص درمان‌های خانگی چند پیشنهاد برای درمان درد کبد دارد. 

درمان خانگی کبد با میوه‌ها
مصرف میوه‌های مختلف بهترین راه برای رفع مسمومیت از کبد است. میوه‌هایی که فیبر دارند مثل تمشک و توت‌فرنگی می‌توانند به کبد در غربال‌کردن سموم کمک کنند. میوه‌هایی مثل سیب، گلابی و ... کالری کمی دارند و از ته‌نشین‌شدن چربی‌ها در کبد جلوگیری می‌کنند.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت به کاهش سدیم در کبد کمک می‌کنند. سدیم عامل بیماری‌های مربوط به کبد مثل سیروز یا کبد چرب است. نوشیدن آبمیوه‌های طبیعی که مقدار زیادی از این میوه‌ها در آن است می‌تواند به بهبود درد کبد کمک کند.
ماست، پروبیوتیکی است که سرشار از باکتری‌های مفید است. علاوه بر این، ماست باکتری‌های گرم مثبت به نام بیفیدوباکتر دارد که این باکتری فوق‌العاده مغذی می‌تواند به کبد کمک کند که از شر باکتری‌های مضری که نتیجه‌ی فرآورده‌های متابولیک سمی است خلاص شود.
ماست همچنین از شکل‌گیری تومور در کبد جلوگیری می‌کند. بنابراین با مصرف روزانه ماست باری از روی دوش کبدتان بردارید و به این ترتیب به کبدتان کمک کنید که خوب کار کند.

زنجبیل و سیر
این دو چاشنی نه تنها در آشپزخانه مفید هستند، بلکه می‌توانند به تسکین درد کبدتان هم کمک کنند. سیر از کبد در برابر هجوم سم‌های مختلف محافظت می‌کند. 
از طرف دیگر در کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» آمده که زنجبیل، عملکرد کبد را تقویت می‌کند. پس هم سیر و هم زنجبیل را در غذای روزانه‌تان قرار دهید و درد کبدتان را کم کنید.

آب زیادی بنوشید
به گفته دکتر مورای، یکی از وظایف کبد جداکردن سموم از خون و راهی‌کردن‌شان به سوی ادرار است. اگر مقدار کافی آب نمی‌نوشید، سموم در کبد انباشته می شوند. و این اتفاق به اشکال در عملکرد کبد و در نهایت از کارافتادگی آن ختم می‌شود پس هر روز مقدار زیادی آب بنوشید تا همه‌ی سموم دفع شوند و کبدتان بتواند نفسی به راحتی بکشد. شما باید روزانه حداقل شش لیتر آب بنوشید.

درمان با آلوئه‌ورا
این میوه‌ ضدالتهاب است و برای معده و همین‌طور کبد تسکین‌دهنده است و برای کم‌کردن شدت درد می‌توانید روزانه مقداری عصاره‌ی آلوئه‌ورا بنوشید.   الو دکتر /2021



۲۰/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن