تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رفتاري نامناسب فضا را براي سرمايه‌گذاران ناامن نکنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
وزير اطلاعات: با رفتاري نامناسب فضا را براي سرمايه‌گذاران ناامن نکنيم موج-وزير اطلاعات گفت: بايد از سرداران عرصه اقتصادي تکريم و تقدير کنيم، نه اينکه با رفتاري نامناسب فضا را براي سرمايه‌گذاران ناامن کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج،حجت‌الاسلام و المسلمين علوي در نشست شوراي اداري هرمزگان افزود: مديريت را بايد از پيامبر اکرم (ص) آموخت؛ چراکه طي 23 سال ملتي را که به صورت قبايلي زندگي مي‌کرد به درجه‌اي از اتحاد و قدرت رساند که علاوه بر دستيابي به انسجام توانستند ابرقدرت‌هاي آن دوره را از پاي درآورند و اين امر عقلانيت و علم بالاي نبي اکرم (ص) را مي‌رساند که در اين ميان آن چيزي که نبي اکرم (ص) را متمايز مي‌کند‌، اخلاق خوب ايشان است.
علوي اضافه کرد: بايد با مردم با فروتني و سعه‌صدر برخورد کنيم، چرا که نمي‌توانيم با اعتبار و مال، اعتماد و رضايت مردم را به دست آوريم.
وي عنوان کرد: تکريم مردم رضايت آن‌ها را بالا مي‌برد و امنيت را افزايش مي‌دهد و اين در تمامي کلام و سيره اهل بيت (ع) همواره جاري بوده است و بايد شأن خود را بالا برد و در خود و جامعه خود‌بازدارندگي ايجاد کرد.
وزير اطلاعات توضيح داد: بايد زمينه را براي کار و حضور مردم در بازار کار فراهم کنيم و رفع بيکاري‌ها بايد به دست مردم و کارآفرينان صورت گيرد، بايد به مردم فرصت داد تا آن‌ها در زمينه‌هاي کارآفريني و اقتصاد خود را نشان دهند.
علوي ادامه داد: بايد از سرداران عرصه اقتصادي تکريم و تقدير کنيم، نه اينکه با رفتاري نامناسب فضا را براي سرمايه‌گذاران ناامن کنيم.
وي تصريح کرد: وزارت اطلاعات امروز خود را حامي سرمايه‌گذاراني مي‌داند که با کارآفريني گام در راه ايجاد اشتغال و تقويت آن مي‌کنند.
وزير اطلاعات ادامه داد: اگر جامعه از نظر اقتصادي و اجتماعي با توجه به اصول و آرمان‌هاي ديني رشد کرد، آنگاه مي‌توان از اين جامعه انتظار فرهنگ بالنده داشت.
علوي خاطرنشان کرد: در سايه «اقتصاد و امنيت، امنيت براي اقتصاد» است که مي‌توان سرمايه‌گذار جذب کرد و بر اين عقيده‌ايم که هرچه اين حوزه‌ها تقويت شود حاميان امنيت کشور نيز بيشتر مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه از نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي تقدير مي‌کنيم که برجام را تصويب کردند، به فاجعه منا و جان‌باختن جمعي از حجاج و هموطنانمان به دليل بي‌تدبيري رژيم‌ آل‌سعود اشاره کرد.
وزير اطلاعات بيان کرد: دولت جمهوري اسلامي نيز با تمام توان پيگيري خود را در باب روشن شدن اين موضوع به کار مي‌گيرد.
وي به فرارسيدن ايام سوگواري محرم اشاره کرد و ادامه داد: در فرهنگ اسلامي ما انساني در پيشگاه خداوند محبوب‌تر و مقرب‌تر است که از فرصت‌هايش براي خدمت به مردم استفاده کند.
وزير اطلاعات با بيان اين که فرصت‌ها از يک سو مقطعي براي خدمت و از سويي امکان دارد زميينه‌اي براي اين شود تا فرد مسئول دچار فراموشي پيرامون وظايف اصلي خود و لغزش شود، خاطرنشان کرد: همواره بايد خود را برانداز کنيم تا بتوانيم آسيب‌هاي خود را شناسايي و آن‌ها بزداييم.
علوي با بيان اينکه روايت‌هاي ديني براي مديران و مسوولان از اهميت بالاتري برخوردار است، تبيين کرد: گاهي انسان بدون اين که خود بداند دچار لغزش، اشتباه و آسيب‌ مي‌شود.
وي همچنين شهادت سردار همداني را نيز تسليت گفت و تأکيد کرد: روح و جسم سردار همداني به هم بند نبود و روحش جلوتر از جسمش حرکت مي‌کرد و وجود او همواره سرشار از عشق به مستضعفان بود، در حالي که مي‌توانست در تهران در بهترين مناصب فعاليت داشته باشد، راه سوريه و دفاع از مظلومان و اسلام را در پيش گرفت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مديران و مسوولان همواره بايد از انتقاد و پيشنهادات اربابان رجوع استقبال کنند.
وي با بيان اين که نبايد هيچ‌وقت خود را مصون از اشتباه بدانيم، تأکيد کرد: در دولت تدبير و اميد وزارت اطلاعات با اشراف و صيانت از دستاوردهاي خدمتگزاران نظام، حمايت خود را با تمام همت و صادقانه ادامه مي‌دهد و در عين حال بايد توجه داشت وقتي مسوولي دستش به خطا مي‌رود، آسيب‌ها و تبعات شامل جمع و عموم مي‌شود و از جايگاه مردم ناچاريم جلوي خطاها و آسيب‌ها را بگيريم.
وي بيان کرد: وزارت اطلاعات تمام توان خود را براي جلوگيري از بروز فسادها به کار مي‌گيرد تا شاهد بروز و تکرار اختلاس‌ها نباشيم؛ چراکه معتقديم شنيدن اين گونه اخبار، مردم را نااميد مي‌کند.
وزير اطلاعات با بيان اين که دين ما دين اخلاق است، افزود: بايد با مردم با روي خوش و اخلاق نيکو با تأسي از سيره پيامبر اکرم (ص) و اربابان رجوع برخورد کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن