تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت‌هاي گمرکي در مرز پرويزخان انجام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹ب.ظ)
مديرکل امور مرزي وزارت کشور: فعاليت‌هاي گمرکي در مرز پرويزخان انجام مي شود موج-مجيد آقا بابايي اعلام کرد:فعاليت‌هاي گمرکي و بازرگاني در مرز پرويزخان در خاک جمهوري اسلامي ايران در حال انجام است و مشکلي وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد آقا بابايي، مديرکل امور مرزي وزارت کشور اظهار داشت: در حال حاضر هيچ مشکلي در انجام فعاليت‌هاي گمرکي اداري بازرگاني در خاک ايران وجود ندارد و انجام امور بازرگاني حتي براي کارگزاران عراقي در مرز ايران بلامانع است.
وي تاکيد کرد: به دليل انسداد اين مرز، در حال حاضر تردد خودروها متوقف شده است وهمه خودروها بويژه کاميون‌هاي حامل بار که از روز شنبه کار اسنادي خروج از کشور را به اتمام رسانده بودند،قادر به تردد نيستند.
مديرکل امور مرزي وزارت کشور يادآور شد: اين خودروها هم اينک بر روي پل مرزي متوقف هستند و پذيرش از سوي مرز عراق وجود ندارد.
آقابابايي،علت انسداد مرز پرويز خان را اعتصاب کارگزاران و کارکنان عراقي به دليل به تعويق افتادن چهار ماهه پرداخت حقوق آنان بيان کرد.
وي، زمان بازگشايي مرز پرويزخان در خاک عراق را نامشخص عنوان کرد و گفت: براساس اطلاعات دريافتي انسداد اين مرز طولاني نخواهد بود.
مديرکل امور مرزي وزارت کشور تاکيد کرد: در حال حاضر مسوولان ايراني در تلاش هستند تا با تعامل طرف عراقي مرز پرويزخان را بازگشايي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن