تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش زندگي خصوصي«وودي آلن»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۱ب.ظ)
از شبکه مستند؛ پخش زندگي خصوصي«وودي آلن» موج-وودي آلن که هميشه سعي کرده زندگي خصوصي‌اش را از چشم‌هاي کنجکاو پنهان نگه دارد براي نخستين بار اجازه داده دوربيني زندگي خصوصي و کاري‌اش را به تصوير بکشد.
به گزارش خبرگزاري موج، مستند «وودي آلن» روايتي از زندگي اين کارگردان صاحب نام آمريکايي است که روبرت وايد کارگرداني آن را برعهده داشته است.
اين فيلم توانسته است در شش جلسه گفتگو و با گذران روزها و هفته‌هاي متعدد با وودي آلن، مروري هرچند اجمالي اما اختصاصي بر زندگي و خلاقيت هنري او داشته باشد.
کارگردان اين امکان استثنايي را يافته که سر صحنه تهيه برخي فيلم‌هاي وودي آلن ظاهر شود و از او فيلم بگيرد؛ اجازه‌اي که او تاکنون به کسي نداده است.
آلن همچنين به روبرت وايد اجازه داد که در خانه‌اش در منهتن برود و از مراحل مختلف نوشتن تا اديت کارهايش از او فيلمبرداري کند.
وودي آلن ۷۹ ساله کمدين، بازيگر، کارگردان، نويسنده و موسيقي‌دان آمريکايي است. آلن فعاليت حرفه‌اي خود را به عنوان يک نويسنده کتاب‌هاي طنز و سپس يک کمدين روي صحنه آغاز کرد و سپس در دهه ۶۰ ميلادي فعاليت فيلم سازي خود را آغاز کرد.
آني هال (۱۹۷۷)، منهتن (۱۹۷۹) و نيمه شب در پاريس (۲۰۱۱) از مشهورترين فيلم‌هاي وودي آلن‌اند. وي ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است که اين جوايز شامل يک اسکار بهترين کارگرداني و سه جايزه اسکار بهترين فيلم‌نامه غيراقتباسي شده است.
«وودي آلن» ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ مهر به مدت ۱۰۰ دقيقه از شبکه مستند سيما روي آنتن مي‌رود و بازپخش آن ۸ صبح روز سه شنبه خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن