تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812839924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جلسه هيات امناي صندوق اعتباري هنر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۵ب.ظ)
برگزاري جلسه هيات امناي صندوق اعتباري هنر موج-دومين جلسه هيات امناي صندوق اعتباري هنر در سال 94 با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان رييس هيات امنا و ديگر اعضا، صبح روز يکشنبه 19 مهر ماه در سالن جلسات صندوق اعتباري هنر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين جلسه با حضور جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان رئيس هيات امنا از ابتداي صبح يکشنبه برپا شد و ضمن ارائه گزارش جامعي در رابطه با عملکرد و اقدامات 6 ماهه اول سال 1394 صندوق و صورت‌هاي مالي دوره شش ماهه و همچنين سند چشم انداز و برنامه پنج ساله راهبردي آن توسط ارجمندي مدير عامل و رئيس هات مديره صندوق پيرامون آن‌ها بحث و تبادل نظر و تصميمات لازم اتخاذ شد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين جلسه با اشاره به تدوين سند چشم انداز صندوق اعتباري هنر گفت: سند چشم انداز و برنامه پنج ساله راهبردي آن به عنوان اقدامي نوين و برنامه محور در حوزه فرهنگ و هنر کشور خواهد بود که با هم فکري هيات امنا، همکاري، صاحبنظران در امور فرهنگي و هنري، معاونت‌هاي وزارتخانه و مديران و کارکنان صندوق تنظيم و نسبت به اجرايي شدن آن نيز لازم است همين همکاري و تعامل تنگا تنگ وجود داشته باشد تا بتواند اين برنامه موجبات شکوفايي اقتصاد فرهنگ و هنر و عملي شدن برنامه‌هاي صندوق در اين حوزه را محقق سازد.
ايشان با اظهار اميدواري از پالايش و روند روبه رشد حمايت‌ها و اجرايي شدن برنامه‌هاي صندوق گفت: صندوق اعتباري هنر علاوه بر ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر، مي‌تواند در جهت توسعه زيرساخت‌هاي فرهنگي و هنري کشور و تحقق اقتصاد خلاق و توانمند سازي هنرمندان گام‌هاي ارزشمندي بردارد.
در آغاز اين نشست غلامرضا خليل ارجمندي، مدير عامل صندوق اعتباري هنر ضمن تقدير از توجه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و اعضاي هيات امنا به تبيين و تشريح اقدامات صورت گرفته جهت خدمت رساني همه جانبه به اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه به کشور پرداخت. وي با اشاره به اهميت توسعه حوزه فرهنگ در دولت يازدهم اظهارداشت: در دو سال گذشته تلاش شده است با توجه به نقش حمايتگر صندوق اعتباري هنر تمامي برنامه‌ها و اقدامات بر مبناي سياست اعتلاي اقتصاد فرهنگ و هنر تنظيم شود.
ايشان افزود: اميدواريم صندوق اعتباري هنر با حمايت هيات امنا و همکاري و همراهي نخبگان فرهنگي و هنري کشور توفيق يابد تا در عرصه شکوفايي اقتصاد فرهنگ و هنر گام‌هاي موثري بردارد.
سيد عباس صالحي معاون امور فرهنگي وزير، حسين انتظامي معاون امور مطبوعاتي وزير و علي مرادخاني معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي،حجت الله ايوبي معاون سينمايي وزير و مجيد قاسمي مديرعامل بانک پاسارگاد، جلال رسول اف، مديرعامل بانک آينده، و مهدي کرباسيان معاون وزير صنعت و رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، علي نيکزادلاريجاني نايب رئيس هات مديره صندوق و تعدادي از مشاوران و مديران صندوق، حاضران در اين جلسه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن