تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815653700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور شهید سرلشکر همدانی در 80 عملیات سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن ها بدانند ده ها همدانی پرچم آزادی را در دست می گیرند و آن ها را در همان جا دفن می کنند.

به گزارش تراز ،سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع پیکر شهید سرلشکر همدانی که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران برگزار شد عنوان کرد: امروز برای تشییع پیکر فرمانده مخلصی جمع شده ایم که بیش از 40 سال برای اسلام شمشیر زد که در صدر اسلام هم از این افراد کم پیدا شدند.
وی با بیان اینکه سردار همدانی فردی انقلابی، رزمنده و مجاهد فی سبیل الله بود خاطرنشان کرد: سردار همدانی انقلابی بود چرا  که علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه کرد و همچنین به عنوان یک رزمنده در کردستان در منطقه جنوب کشور تا آخرین روز در صحنه حضور داشت.
سرلشکر رضایی افزود: شهید همدانی مجاهدی فی سبیل الله بود چرا که در حادثه حمله ناجوانمردانه استکبار جهانی به سوریه مقاومتی شبیه حزب الله لبنان به عنوان دفاع وطنی در سوریه راه اندازی کرد.
دبیرتشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید همدانی ملت مظلوم سوریه را از دست استکبار جهانی نجات داد خاطرنشان کرد: ایشان دشمنان را در حالی که تا یک کیلومتری حرم حضرت زینب (س) آمده بودند تا ده ها کیلومتر دور کرد و مانند حضرت عباس(ع) از حضرت زینب دفاع کرد.
سرلشکر رضایی با بیان اینکه شهید همدانی از اعضای اصلی تیم متوسلیان بود عنوان کرد: شهید همدانی اولین بار در کنار سردار متوسلیان، شهید همت و شهید شهبازی در پادگان دو کوهه تیپ 27 حضرت رسول (ص) را تشکیل دادند.
وی افزود: حزب الله لبنان را احمد متوسلیان تشکیل داد و مشاهده کردید که سردار شهید همدانی مقاومت را در سوریه راه اندازی کرد.
سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: شهید همدانی در سوریه یک قرارگاهی با عنوان حضرت زینب (س) در دمشق و قرارگاهی با عنوان حضرت رقیه (س) در حلب راه اندازی کرد و بیش از 50 هزار نفر سوری را سازماندهی کرد.
دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید سرلشکر همدانی در 80 عملیات در سوریه شرکت کرد عنوان کرد: سردار شهید همدانی ده ها لشکر بود و ده ها لشکر را در سوریه با استفاده از مردم سوریه ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه یک فتنه بزرگ سراسر جهان اسلام را در برگرفته است افزود: اگر عربستان و تکفیری ها  در عراق و سوریه و یمن موفق شوند جهان اسلام را تا 15 قرن به عقب برمی گردانند و یک جاهلیت در اسلام ایجاد می کنند.
وی در ادامه گفت: امروز تکفیری ها علیه اسلام سیاه نمایی می کنند و جهان اسلام را با ناامنی رو به رو کردند و همچنین مردم را آواره کردند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز امنیت ایران در چارچوب حفظ امنیت منطقه تامین می شود گفت: امروز امنیت ایران با امنیت منطقه گره خورده است واگر منطقه به دست تکفیری ها بیفتد امنیت منطقه تهدید می شود.
سرلشکر رضایی در ادامه اظهارداشت: سرلشکر همدانی شهید شد تا این تهدیدات به تهران و پاکستان کشیده نشود و جهان اسلام را در برنگیرد. 70 سال است که نفاق به طور مستمر در سوریه به سر می برد و ریشه آن آمریکا، اسرائیل و عربستان است. در این 70 سال همه جنگ فلسطین، عراق، سوریه و یمن را دیده اند و می دانند که پشت این جنگ ها آمریکا و اسرائیل است. در این چند روز گذشته نتانیاهو محدودیت جدیدی علیه فلسطینی ها درست کرده است که آن ها  دیگر  نمی توانند مانند گذشته عبادت کنند واین در 70  سال گذشته بی سابقه بوده است.
عضو تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز انتفاضه سوم شکل گرفته است، آیا ما به عنوان مسلمان می توانیم به حوادث منطقه نگاه کنیم که عده ای مسلمان را مظلومانه به شهادت برسانند چرا سردار همدانی به سوریه رفت واین فداکاری، فداکاری بزرگی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام ما به دشمنان این است که فکر نکنید سردار همدانی به شهادت رسیده است بلکه ده ها همدانی پرچم آزادی را در دست می گیرند و شما را در آنجا دفن می کنند.


منبع: بسیج پرس



زمانبندی انتشار: 19 مهر 1394 - 11:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن