تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت مي دهم که فعاليت هاي هسته اي با کندي مواجه نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
فريادهاي صالحي در مجلس: شهادت مي دهم که فعاليت هاي هسته اي با کندي مواجه نشود موج - رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: اطمينان مي دهم برجام سند افتخار ملت خواهد بود و در اين مسير شهادت مي دهم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي اکبر صالحي در مجلس شوراي اسلامي گفت: آنچه که ما ادعا مي کنيم بر اساس تعقل و مفاهيم علمي و بررسي هاي انجام گرفته است. اينجا نيامده ايم که درخلا قول بدهيم. در خلا مذاکره نکرده ايم.
وي گفت: چارچوب مذاکراتي را بنده مشخص نکرده ام و اصول و محدوديت هايي براي ما تعيين شده بود.
صالحي با صداي بلند فرياد کنان تاکيد کرد: کارشناسي در تلويزيون آمده و اعلام کرده که بنده تا ده سال آينده مرده ام و نيستم. اين چه گفتاري است در نظام جمهوري اسلامي رايج است. من را تهديد کرده اند که سيمان روي شما مي ريزيم و دفن تان مي کنم من سکوت کرده بودم تاکنون. هيچ گاه توهين نکردم و تاکنون صبر کردم. عده اي از عدم تخصص مردم سو استفاده کرده اند.
صالحي افزود: در خصوص پلوتونيوم بگويم راکتور فعلي ما 8 کيلو پلوتونيوم در سال توليد مي کند و اگر 30 سال کار کند 30 تا 8 کيلو مي شود 240 کيلو. آيا با اين مقدار مي خواهيم در راکتورهايي که 30 سال بعد است از آن استفاده کنيم.
وي افزود: مي گويند آب سنگين را صادر نکنيد چون آب سنگين در گداخت استفاده مي شود؛ گداخت بعد از 40 سال ديگر به کار گرفته مي شود. حساب و کتابها کجاست.
صالحي گفت: شهادت مي دهم و زمان ثابت مي کند در مسائل هسته اي نه با کندي روبرو خواهيم شد و نه با توقف. همه چيز سر جاي خود خواهد بود. آمريکاييها مي خواستند فردو نباشد، آب سنگين و غيره نباشد که همه اين ها سرجاي خودش است.
رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: با جرات مي گويم محدوديت هايي را که پذيرفتيم صرفا در مسير بازدارندگي براي دستيابي به سلاح هسته اي بود. هر محدوديتي ميخواهند در اين مسير بگذارند چون در فعاليت صلح آميز ما تاثيري نخواهد گذاشت.
وي گفت: اطمينان مي دهم برجام سند افتخار ملت خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن