تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802468191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين قطعه پازل يک جنايت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آخرين قطعه پازل يک جنايت
کد خبر: ۵۳۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ - 11 October 2015


جوان ۲۴ ساله اي که ۳ سال قبل با الگوبرداري از يک حادثه گاز گرفتگي، همسرش را با استفاده از گاز شهري به قتل رسانده و با يک صحنه سازي زيرکانه سعي داشت مرگ تازه عروس را حادثه گاز گرفتگي جلوه دهد، با هوشياري قاضي ويژه قتل عمد و تحقيقات شبانه روزي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي در حالي دستگير شد که در جايگزيني آخرين قطعه از پازل جنايت خود اشتباه کرده بود!

به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که تنها با عنوان کردن جمله «گرماي شديد فضاي اتاق را در بر گرفته بود!» خود را در مخمصه سوالات فني و تخصصي قاضي ويژه قتل عمد گرفتار کرده بود، ديگر نتوانست داستان سرايي هاي قبلي خود در پرونده را ادامه دهد و با افتادن در گرداب تناقض گويي به ناچار راز قتل همسرش را که ۳ سال در سينه پنهان کرده بود، فاش کرد. او که صبح روز گذشته توسط کارآگاهان پليس جنايي خراسان رضوي به محل وقوع جنايت هدايت شده بود، با دستور قاضي «سيدجواد حسيني» مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت تا چگونگي ماجراي قتل تازه عروس را تشريح کند.

 اين گزارش حاکي است: پس از آن که قاضي ويژه قتل عمد موادي از قانون مجازات اسلامي را به وي تفهيم کرد که مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند، مدعي شد: حدود ۳ ماه قبل از وقوع قتل، مراسم جشن ازدواج من و همسرم برگزار شد و ما زندگي زير يک سقف را آغاز کرديم اما من از همان روزهاي اول با او اختلاف داشتم چرا که بدون اجازه من بيرون مي رفت و به من دروغ مي گفت. به همين خاطر هم خيلي از ازدواجم با او دلسرد بودم. متهم اين پرونده که ديگر نمي توانست از ريزش اشک هايش جلوگيري کند دستانش را مقابل صورتش گرفت و در ميان گريه ادامه داد: اختلاف ما ادامه داشت تا اين که به ياد صحنه گاز گرفتگي يکي از بستگانمان افتادم.

آن دختر با گاز شهري مسموم شده و به کما رفته بود اما پس از انتقال به مرکز درماني و با تلاش پزشکان از مرگ نجات يافت. با يادآوري اين موضوع جرقه اي در ذهنم ايجاد شد که مي توانم همسرم را با اين شيوه به قتل برسانم طوري که مرگ او يک حادثه گاز گرفتگي و يا خودکشي جلوه کند!! وقتي اين تصميم را گرفتم بلافاصله رفتارم را نيز تغيير دادم و طوري وانمود کردم که از اختلافات گذشته پشيمان شده ام و مي خواهم با عشق و علاقه، به زندگي مشترکمان ادامه بدهم. آن روز در شيفت شب کار مي کردم تا اين که صبح به منزل آمدم و کنار همسرم به استراحت پرداختم اين در حالي بود که نقشه قتل او را نيز مرور مي کردم. مدتي بعد استحمام کردم و به او گفتم مي خواهم به بيرون از منزل بروم! حدود ساعت ۱۱ صبح به آرامي از جايم بلند شدم ولي همسرم همچنان خواب بود.

در اين هنگام قاضي حسيني از متهم سوال کرد: همسرت متوجه نشد؟ متهم پاسخ داد: نه! خواب او خيلي سنگين بود!! وقتي از خواب بودن او اطمينان کامل يافتم شيلنگ گاز را از بخاري بيرون کشيدم و شير گاز را طوري که صداي گاز زياد شنيده نشود کمي باز کردم. با اجراي اين نقشه از خانه بيرون زدم و حدود يک ساعت و نيم تا ۲ ساعت در اطراف محل سکونتمان مي گشتم. وقتي به خانه بازگشتم ديدم همسرم در همان مکاني که خوابيده بود ديگر نفس نمي کشد!

 بلافاصله بيرون رفتم و شير گاز را از کنتور قطع کردم. نقشه ام به درستي اجرا شده بود و خودم با اورژانس و نيروهاي امدادي تماس گرفتم. اين در حالي بود که دودکش منزلمان نيز ايراد داشت و من توجهي به آن نمي کردم. وقتي کارشناسان امدادي به محل آمدند و مرگ همسرم را گاز گرفتگي تشخيص دادند فکر کردم ديگر ماجرا تمام شده و هيچ کس به من شک نمي کند اما نمي دانم چه اتفاقي رخ داد که ۳ سال بعد از اين موضوع به دادسرا احضار شدم. وقتي ديدم حقيقت موضوع براي شما (قاضي ويژه قتل عمد) روشن شده است ديگر تصميم گرفتم حقيقت مرگ همسرم را فاش کنم. حالا هم خيلي پشيمانم چرا که دوباره ازدواج کرده ام و همسرم باردار است!

 با اعترافات صريح متهم در محل وقوع جنايت، «قاضي حسيني» دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

سابقه خبر

اوايل دي سال ۱۳۹۱، مأموران کلانتري سيدي مشهد در تماس با قاضي وقت ويژه قتل عمد، از مرگ مشکوک زن ۱۸ ساله اي در يک منزل مسکوني خبر دادند. بررسي هاي مقدماتي مقام قضايي و کارآگاهان در حالي از مرگ تازه عروس بر اثر گاز گرفتگي حکايت مي کرد که همسر وي در بازجويي ها عنوان کرد: وقتي به منزل بازگشتم گرماي شديدي فضاي خانه را در بر گرفته و شير گاز شهري نيز باز بود! در همين حال مقام قضايي با صدور قرار قانوني اين مرد را آزاد کرد تا بررسي هاي بيشتري درباره چگونگي مرگ همسرش انجام شود.

گزارش خراسان حاکي است: پس از گذشت حدود ۳ سال از اين حادثه، قاضي سيدجواد حسيني (قاضي باتجربه ويژه قتل عمد) رسيدگي به اين پرونده را بر عهده گرفت. او وقتي با اين جمله متهم در يکي از اوراق پرونده مواجه شد، دريافت که متهم در چيدن آخرين قطعه از پازل جنايت اشتباه کرده است چرا که اگر گرماي شديدي در اتاق وجود داشت بايد گاز شهري سوخته باشد بنابراين حادثه گاز گرفتگي معنايي ندارد. همين سرنخ بود که او دستور دستگيري همسر مقتول را صادر کرد و بدين ترتيب ماجراي جنايي لو رفت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن