تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارایه 100 طرح برای سرمایه گذاری خارجی در اصفهان تا پایان آبان 95


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارایه 100 طرح برای سرمایه گذاری خارجی در اصفهان تا پایان آبان 95
استاندار اصفهان اعلام کرد: تا پايان آبان ماه سالجاری ۱۰۰ طرح در فرمت ها و چارچوب هاي استاندارد كه متناسب با نيازها و برنامه هاي استان است براي سرمايه گذاري خارجي داشته باشيم.
رسول زرگرپور در جلسه بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري خارجي در استان، با اشاره به اینکه اصفهان از لحاظ منابع زيرزميني، نيروهاي كارآمد، دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي و همچنين صنعت پيشرفته است، اظهار داشت: اصفهان برای سرمایه گذاران می تواند مكان بسيار مناسبي باشد و ما هم بايد براي استفاده از اين فرصت طلايي آماده شويم.
وی به موضوع توافق هسته ای و سفر هیات های سیاسی و تجاری به اصفهان اشاره کرد و گفت: بعد از توافقات هسته اي و برجام هيأت هاي سياسي زيادي همراه با فعالان اقتصادي به اصفهان سفر کرده و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند.
وی با انتقاد از توقف سرمایه گذاری در طول سال های گذشته، بیان داشت: در این مدت فرايند کار و طرح هاي قابل سرمايه گذاري در فرمت هاي بين المللي احصا نشده بود.
زرگرپور با اشاره به تشكيل همايشي با حضور مسئولين دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران و كارآفرينان در ماه گذشته، تصريح كرد: در اين همايش تصميم گرفته شد كه اتاق بازرگاني،صنايع، معادن و كشاروزي فرايند و فرمت هاي سرمايه گذاري خارجي را طراحي و احصا کند.
وی با بیان اينكه مشاور كارآمدي از سوي اتاق بازرگاني براي اين امر به كار گرفته شده است، گفت: اين مشاور بر روي فرمت هايي كه طرح هاي قابل سرمایه گذاری و استانداردهاي بين المللي آنها فعاليت کند.
به گفته استاندار اصفهان، تاكنون ۴۲ طرح براي سرمايه گذاري دولتي و غير دولتي ارائه شده و ما پيش بيني مي كنيم كه تعداد طرح ها به ۱۰۰ طرح برسد.
وی ابراز امیدواری کرد: تا پايان آبان ماه ۱۰۰ طرح در فرمت ها و چارچوب هاي استاندارد كه متناسب با نيازها و برنامه هاي استان است براي سرمايه گذاري خارجي داشته باشيم.
زرگرپور با بيان اينكه كميته راهبري براي اين امر تشكيل شده است، افزود: اين كميته وظيفه راهبري اين جريان را بر عهده دارد و اتاق بازرگاني هم مسئول میزبانی از سرمايه گذاران است همچنین در كنار این فعاليت ها، پنجره واحدی براي سرمايه گذاران آماده شده كه در آينده نزديک افتتاح خواهد شد.
وی تصريح كرد: پنجره واحد مکانی برای تمرکز دستگاه هاي مختلف است كه در جهت تسريع فعاليت هاي اجرايي و انجام مراحل قانوني طرح هاي ارائه شده توسط سرمايه گذاران فعاليت خواهد كرد.
استاندار اصفهان با بيان اينكه در اتاق بازرگاني طرح هاي قابل سرمايه گذاري ارائه خواهد شد و سرمايه گذاران جذب مي شوند، اظهار داشت: در پنجره واحد فعاليت هاي اجرايي و مراحل قانوني سرمايه گذاري انجام مي شود.
وی ابراز اميدواري کرد: با ۱۰۰ طرحي كه آماده خواهد شد، شرايط مناسبي فراهم شود كه اگر تا چند هفته آينده موضوع برجام در كشور نهايي شود اصفهان آماده جذب سرمايه گذاران باشد.
زرگرپور، اصفهان را بهشت سرمايه گذاري خارجي دانست و گفت: ‌اين استان از لحاظ منابع زيرزميني، نيروهاي كارآمد، دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي و همچنين صنعت پيشرفته است و مي تواند براي سرمايه گذاران مكان بسيار مناسبي باشد و ما هم بايد براي استفاده از اين فرصت طلايي آماده شويم.
وی با بيان اينكه اصفهان علاقمند پذيرش سرمايه گذاران در بخش صنعت و تبديل صنايع آلاينده به صنايع پاک و مدرن و با تكنولوژي بالا و آلايندگي كمتر است، گفت:‌ اين استان در بخش آب به خصوص پروژه هايي نظير سد كوهرنگ و بهشت آباد، تصفيه خانه بزرگ اصفهان و ... نیازمند سرمایه گذاری است.
به گفته استاندار اصفهان، پروژه سامانه گلاب حجم سرمايه گذاري بالايي را مي طلبد كه بخشي از سرمايه گذاران در اين خصوص اعلام آمادگي کرده اند.




منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن