تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجارخونین در ایستگاه قطار +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
انفجار انفجارخونین در ایستگاه قطار +تصاویر

در آنکارا رخ داد؛
انفجارخونین در ایستگاه قطار +تصاویر
امروز 2 انفجار خونین در یک ایستگاه آنکارا روی داد که بر اساس آخرین خبرها، 86 نفر جان خود را از دست داده‌اند.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، خبرگزاری دوغان ترکیه در خبری فوری از وقوع یک انفجار در یک ایستگاه قطار در مرکز آنکارا خبر داد. این انفجار، در حالی صورت گرفت که قرار بود، امروز تا ساعاتی دیگر، از مکانی در نزدیکی این ایستگاه قطار، تظاهراتی به دعوت اتحادیه‌های مختلف ترکیه، در حمایت از صلح و برای آرام‌سازی فضای داخلی در ترکیه در آستانه انتخابات برگزار شود.  

  لحظاتی پس از انتشار این خبر اعلام شد که 2 انفجار در این ایستگاه روی داده که دست‌کم 20 نفر کشته و 100 تن زخمی شده‌اند. اما با توجه به تصاویر منتشر شده، احتمال افزایش قربانیان این انفجار وجود دارد. ساعاتی بعد وزارت کشور ترکیه رسما اعلام کرد که بر اثر این انفجار حداقل 30 نفر کشته و 126 نفر مجروح شدند. هنوز هیچ گروه یا فردی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.   دادستانی ترکیه اعلام کرد که 17 نفر از زخمی‌ها به علت شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند و به این ترتیب شمار قربانیان به 47 کشته و 109 زخمی رسیده است. «احمد داوود اوغلو» نخست‌وزیر ترکیه نیز جزئیات این انفجارها را از وزیر بهداشت و وزیر کشور جویا شد.  


«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه ضمن محکوم کردن حملات تروریستی روز شنبه (امروز) آنکارا تأکید کرد: «این حملات در واقع اتحاد و یکپارچگی ترکیه را هدف گرفته است.» حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) نیز در پی این حادثه، آتش‌بس یک‌جانبه و مشروطی را در ترکیه اعلام کرد.  

  دستگاه امنیتی ترکیه نیز در پی این حادثه، در 2 شهر کردنشین «ماردین» و «دیار بکر» این کشور، حکومت نظامی اعلام کرد. یک مقام امنیتی ترکیه نیز اعلام کرد که به احتمال زیاد این انفجار، انتحاری بوده است.

وزارت بهداشت ترکیه عصر امروز، در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان افزایش یافته و به 86 کشته و 180 زخمی رسیده است.   2016/تابناک



۱۸/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن