تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809864674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیرانوند سرمایه ملی است نباید خودش را بسوزاند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیرانوند سرمایه ملی است نباید خودش را بسوزاند
مربی سابق تیم ملی امید اعتقاد دارد فوتبال ایران به قدری استعداد دارد که المپیکی شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه مربی نفت تهران که در مقطعی به عنوان دستیار علی منصوریان در تیم ملی امید فعالیت می کرد اعتقاد دارد تیمی که در حال حاضر در اختیار محمد خاکپور است نشان داده در صورت حمایت و پشتیبانی می تواند جواز صعود به المپیک 2016 ریودوژانیرو را بگیرد.
می توانیم المپیکی شویم *حقیقتش من هم به دلیل پخش نشدن بازی های غرب آسیا نتوانستم بازی های تیم امید را ببینم به همین خاطر شناخت دقیقی ندارم اما این را می دانم که تیم خوبی داریم چون اکثر بازیکنانش در لیگ برتر بازی می کنند و جزو نفرات کلیدی هستند.به نظرم ایران با استعدادهایی که دارد می تواند المپیکی شود و در برزیل به طلسم 40 ساله اخیر پایان بدهد اما این مهم نیاز به حمایت دارد که با شرایط حاکم بر فوتبال ایران بعید است انجام شود.
فوتبال ایران اجازه حمایت از امیدها را نمی دهد! *ما خودمان چند سالی برای تیم امید حرص و جوش خوردیم آخرش چه شد.تیمی که می توانست به راحتی آب خوردن قهرمان آسیا شود را جوری به هم ریختند که تنها حسرتش برای ما باقی ماند.همان تیمی که الان بسیاری از مهره هایش در تیم ملی ایران بازی می کنند و شانس حضور در فوتبال اروپا را دارند.شک ندارم فوتبال ایران اجازه حمایت از تیم امید را نمی دهد و مربی تیم به جای مسائل فنی و تاکتیکی باید به فکر مسائل پشت پرده و ... باشد تا تیمش به هم نریزد.
عمان و ژاپن محک خوبی برای کروش هستند *تیم ملی برابر عمان چندان نمایش خوبی نداشت اما همین که در چنین روزی با امتیاز زمین را ترک می کند و صدرنشینی اش باقی می ماند جای امیدواری دارد.به هر حل تیم ملی ما پوست انداخته و برای رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نیاز به زمان و بازی های تدارکاتی دارد که فکر می کنم در این چند ماه عمان جدی ترین محک برای تیم کارلوس کروش بود تا بیشتر به ضعف های تیم پی ببرد.البته بازی با ژاپن هم می تواند یکی دیگر از آزمون های دشوار تیم ملی باشد چون باید مقابل بهترین تیم آسیا به میدان برود.
بیرانوند نباید خودش را بسوزاند *زیاد دوست ندارم راجع به اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند در بازی با استقلال افتاد صحبت کنم چون هر چه بود گذشت و تمام شد.خوشبختانه هم کادر فنی هم باشگاه کاملا بر شرایط تیم و بازیکنان اشراف دارند و در مواقع لزوم وارد ماجرا می شوند و در حال حاضر هم وضعیت بیرانوند کاملا تحت کنترل است.علیرضا گلر جوان و بسیار خوبی است که باشگاه نفت برای رسیدن به شرایط فعلی روی این بازیکن سرمایه گذاری کرده و نمی خواهد او را به راحتی از دست بدهد.خود بیرانوند باید به این واقعیت پی ببرد که سرمایه ملی است و نباید کاری کند که زود بسوزد.
آتش بازی ها خیلی زود شروع می شود *شرایط نفت به نسبت فصل قبل کاملا تغییر داشت.به همین خاطر هم بود که در ابتدای فصل نتوانستیم همان تیم همیشگی باشیم.به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا که چوب چند اشتباه فردی و بچه گانه را خوردیم اما الان شرایط کاملا تغییر کرده و شک ندارم به زودی آتش بازی های نفت را همه خواهند دید.تیم خوبی داریم که نیاز به زمان داشت تا به هماهنگی لازم برسد که بازی در جام حذفی ما را خیلی امیدوار کرد تا در کمترین زمان ممکن به جمع مدعیان برگردیم.
انتظارات بیشتری از خریدهای جدید داشتیم *به هر حال هر کسی در فوتبال نظرات خاص خودش را دارد و کاملا قابل احترام اما خریدهایی که ما امسال انجام دادیم بنا به نظر کادر فنی و شخص سرمربی بود و حتما به درد کار تیم می خوردند که جذب شدند. بله قبول دارم انتظارات بیشتری از آنها داشتیم به خصوص در هفته های ابتدایی که کارآیی 100 درصدی خود را نشان ندادند اما رفته رفته شرایط آنها هم بهتر شده و می توانند در طول فصل عصی دست مان شوند.


12:17  1394/07/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن