تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813008568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري سازمان ملي زمين و مسکن/ امکان بازگشت سرمايه و سودآوري پروژه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۳ق.ظ)
معرفي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري سازمان ملي زمين و مسکن/ امکان بازگشت سرمايه و سودآوري پروژه‌ها موج - مدير عامل سازمان ملي زمين و مسکن در پنل معرفي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري اين سازمان درباره برخي از پروژه‌هاي پيشنهادي و نحوه تعامل با سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي توضيحاتي ارائه داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد پژمان در پنل تخصصي سرمايه‌گذاري حوزه سازمان ملي زمين و مسکن که ديروز در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري برگزار شد درباره اراضي در اختيار اين سازمان و نحوه تعامل با سرمايه‌گذاران توضيح داد: همان‌طور که در معرفي پروژه‌هاي سازمان ملي زمين و مسکن تشريح شد کاربري اين پروژه‌ها و اراضي مشخص شده‌اند و تغييرات عمده و محسوسي نمي‌توان در آن‌ها ايجاد کرد، اما؛ در مورد مجموعه‌هايي که چند کاربري هستند وضعيت متفاوت است. در اين پروژه‌هاي خاص مي‌توانيم با سرمايه‌گذار گفت و گو کنيم و بر اين اساس تغييراتي در کاربري‌ها ايجاد کرد.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: برخي فعاليت‌ها، مکمل فعاليت‌هاي در نظر گرفته شده براي هر پروژه هستند و به اقتصادي‌تر شدن پروژه کمک مي‌کنند. از سوي ديگر ما پروژه‌هايي را معرفي کرده‌ايم که امکان بازگشت سرمايه و سودآوري دارند و در معرفي پروژه‌ها، هزينه‌هاي حداکثري را در نظر گرفته‌ايم و مي‌توان گفت هزينه مواردي مانند؛ قيمت زمين يا کسب مجوزها نيز بيشتر از معمول اعلام شده است و اميدواريم حتي بعد از آغاز پروژه‌ها هزينه‌هاي اعلام شده اوليه کمتر شود.
مدير عامل سازمان ملي زمين و مسکن در پاسخ به سؤال يکي از سرمايه‌گذاران درباره پروژه سرمايه‌گذاري آزادگان که منطقه‌اي مسکوني در تهران است، گفت: تعدادي بلوک مسکوني در تهران در نظر گرفته شده که امکان سرمايه‌گذاري را فراهم مي‌کند. ضمن اين‌که در کنار اين واحدهاي مسکوني تعدادي برج اداري و تجاري نيز به سرمايه‌گذاران معرفي مي‌شود.
در پنل تخصصي سازمان ملي زمين و مسکن، هشت پروژه اين شرکت به حضار و سرمايه‌گذاران معرفي شد که شامل دو پروژه مرکز نمايشگاهي خودرو و منطقه مسکوني آزادگان در تهران، يک مجموعه مسکوني پرديسان در قم، يک مجتمع مسکوني در عظيميه کرج، پروژه‌هاي جام جم و زکريا در خراسان رضوي و مجموعه‌هاي جهان‌نما و الهيه در هرمزگان بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن