تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809966392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترخیص موتورسیکلت ها در صورت نداشتن شاکی خصوصی انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ترخیص موتورسیکلت ها در صورت نداشتن شاکی خصوصی انجام می شود
رئيس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه موتور سوران باید از کلاه ایمنی و دوچرخه استفاده کنند، اظهار داشت: موتورسواران می توانند برای ترخیص موتور سیکلت‌ های خود اقدام کنند مگر اینکه شاکی خصوصی داشته باشد.
سرهنگ حسین غلامی با بیان اینکه 50 درصد فوت شدگان و مجروحین در اصفهان موتور سواران هستند، افزود: با موتور سواران خاطی برخورد می شود.
وی تصریح کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی توانمندی های پلیس را با همکاری همه سازمان ها و ارگان ها به مردم نشان می دهیم.
رئيس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در این هفته از رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کردند تجلیل می شود، خاطر نشان کرد: در این هفته رانندگان ادارات و سازمان هایی که با نیروی انتظامی همکاری داشته اند، تجلیل می شوند.
سرهنگ غلامی با بیان اینکه هر سال از تخلفات رانندگان کاسته می شود، تاکید کرد: امروز با وجود 300 نیروی درون و برون شهری، روز کم حادثه ای را در پیش رو خواهیم داشت و تا پایان فردا هیچ حادثه ترافیکی در شهر نخواهیم داشت و این شعار پلیس است.
پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در برخی مواقع تذکرات دانش آموزان برای ما مهم است، اضافه کرد: در این هفته از همیاران پلیس و دانش آموزان تجلیل می شود و کارشناسان پلیس به مدارس اعزام می شوند و سخنانی با معلولان پیرامون قوانین راهنمایی و رانندگی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه 15 شهریور ماه طرح زوج و فرد در اصفهان آغاز شده است، خاطر نشان کرد: این موضوع یکی از راههای خلوت کردن خیابان ها از خودروهاست.
سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه امسال دوربین های مداربسته را در محدوده مرکزی شهر نصب کردیم، تصریح کرد: این دوربین ها به صورت خودکار تخلفات رانندگان را ثبت می کند.
پلیس راهور استان اصفهان گفت: شماره پیامک 110120 برای رانندگانی که مرتکب تخلف شده اند ایجاد شده است تا همان لحظه با یک پیامک خلافی خود را دریافت کنند و از میزان جریمه مطلع شوند.
وی ادامه داد: طرح زوج و فرد برای آژانس های زیر نظر شهرداری و تاکسی های نارنجی رنگ که از شهرهای دیگر است اعمال نمی شود البته همه آنها باید مجوز عبور داشته باشند.
سرهنگ غلامی با اشاره به تردد زیاد مردم در خیابان شمس آبادی به دلیل وجود پزشکان گفت: مردم می توانند با برنامه ریزی به این محل بیایند چرا که از ساعت یک تا 4 بعدازظهر همه خودروها می توانند در این محل تردد کنند.
پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان سرویس های مدارس می توانند قبل از ساعت 8 صبح برای جابجایی دانش آموزان اقدام کنند و اگر مشکلی برای تردد آنها به وجود آمد به نیروی انتظامی مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: تردد کامیون و موتورسیکلت ها و سطح سرعت آنها تخلف محسوب می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به آلودگی هوا در مرکز شهر اشاره کرد و اذعان داشت: تردد کامیون ها در محدود مرکزی شهری ممنوع است مگر اینکه مجوز تردد و بارنامه داشته باشند.
سرهنگ غلامی بیان کرد: در سال 89 به دلیل وضعیت نامطلوب آلودگی هوا ستاد بحران تشکیل شد و در سال های پس از این موضوع به صورت جدی دنبال شد و بیماری های بسیاری را ایجاد کرد و در زمینه رفع آلودگی هوا مردم باید با ما همکاری کنند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن