تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاصله 1/5 ميليون تني تا خودكفايي گندم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فاصله 1/5 ميليون تني تا خودكفايي گندم
وزير جهاد كشاورزي با بيان اينكه توليد گندم امسال 1/5 ميليون تن تراز منفي نسبت به مصرف داشته است، گفت: صنايع توليد شكر منتظر دريافت يارانه از دولت براي تسويه حساب با چغندركاران هستند.
محمود حجتي درگفت وگو با خانه ملت با بيان اينكه توليد محصول گندم سال به سال درحال افزايش است، گفت: امسال بيش از 8 ميليون تن گندم از كشاورزان خريداري شده كه اين گندم بيش از نياز مصرفي نانوايي‌هاست.
اين عضوكابينه دولت يازدهم با اشاره به اينكه تراز گندم امسال بين يك تا 1/5 ميليون تن نسبت به مصرف منفي است، افزود:تلاش براين است كه سال به سال بر توليد گندم افزوده و بيش از نيازداخل توليد شود.
وي با بيان اينكه مطالبات چغندركاران ازكارخانه‌هاي قند است نه دولت، ادامه داد:دولت بايد يارانه‌اي به كارخانه‌هاي توليد قند در رابطه با مابه‌التفاوت قيمت شكري كه توليد مي‌شود و به فروش مي‌رسد، پرداخت كند.
حجتي با اشاره به اينكه دولت درصدد است ازمحل مابه التفاوت واردات سايرمحصولات، يارانه كارخانه‌هاي قند را پرداخت كند، تصريح كرد: تلاش براين است كه هرچه سريع‌تر اين يارانه دراختيار كارخانه‌هاي قند قرار گيرد تا مطالبات چغندركاران پرداخت شود.






تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن