تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نی ریز |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نی ریز
فردی که در قالب سرمایه گذاری در امورات املاک اقدام به اخذ وجوه نقد زیادی از شهروندان كرده بود ، توسط ماموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس دستگیر شد .
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ - 08 October 2015




فردی که در قالب سرمایه گذاری در امورات املاک اقدام به اخذ وجوه نقد زیادی از شهروندان كرده بود ، توسط ماموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس دستگیر شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه  فردی با اغفال آنها در رابطه با  انجام سرمایه گذاری در بنگاه املاک خود مبالغي كلاهبرداري و متواري شده است، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری "سرباز" اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزيز برزگر ادامه داد: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي مأموران مخفيگاه اين كلاهبردار را شناسايي و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وي را دستگیر  کردند.

وي با اشاره به اينكه در تحقيقات و بررسي هاي انجام گرفته مشخص شد اين فرد كلاهبردار حدود سه ميليارد ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده است، گفت: متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

برزگر با هشدار به افراد سود جو و کلاهبردار در رابطه با اینکه هرگز از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهند ماند ، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هر گونه سرمایه گذاری در امورات مختلف حتماً از اصالت افراد و شرکت های طرف قرارداد اطمینان حاصل کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن