تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراط و تفریط دولت گذشته مردم را خسته کرده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها: افراط و تفریط دولت گذشته مردم را خسته کرده بود ایلنا: نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها گفت: استان سیستان و بلوچستان از توسعه اقتصادی، فرهنگی و عمرانی محروم مانده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج رستم‌زهی در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای عالی استان‌ها ضمن یادآوری فاجعه منا و تاکید بر لزوم روشن‌ شدن علت حادثه از سوی دولت سعودی گفت: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم مجلس طرحی را در دست اقدام دارند که چند روز گذشته یک بند آن به تصویب رسید و مواد دیگر آن موجب ایجاد نگرانی در جامعه شورایی کشور شد. وی افزود: انتظار داریم که در راستای مشارکت مردم در سرنوشت خود به مدیریت محلی کمک شود که این مهم سبب رشد و بالندگی توسعه شهری و روستایی می‌شوند. وی با تاکید بر اینکه محدود کردن اختیارات شوراها هیچ کمکی به توسعه و عمران شهری نمی‌کند ادامه داد: این اقدام منجر به دخالت‌های مستقیم و غیر مستقیم افرادی می‌شود که دولت‌ها منصوب می‌کنند. رستم ‌زهی با تاکید برا ینکه شوراییان باید قدردان حضور و اعتماد مردم به خود باشند بیان کرد: ما باید رسالت خود را خدمت به مردم عزیز کشورمان بدانیم و به اعتقاد من اعضای شورای عالی استان‌های کشور افرادی مستقل و با تفکر و چکیده جامعه شورایی هستند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان نماد وحدت اقوام، مذاهب و مرزدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: این استان محروم از توسعه اقتصادی، فرهنگی و عمرانی است زیرا فرصت‌طلبان برای کسب منفعت خود تلاش می‌کنند چهره این استان را مخدوش جلوه دهند. لذا مردم استان از افراط و تفریط در دولت گذشته خسته بودند در راستای ندای رهبرشان پای صندوق‌های رای، به تدبیر و اعتماد دولت روحانی رای دادند. نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل متحد تاکید کرد: بیان مواضع اقتدارگرانه ایشان همراه با منطق و اصول انسانی و اسلامی جمهوری اسلامی بود که توانست تاثیر زیادی در تغییر نگاه‌ها به کشور انجام دهد. رستم‌زهی ضمن تشکر از تلاش‌های دولتمردان در اجرای پروژه‌های ملی در استان سیستان و بلوچستان تقاضا کرد به مسائلی نظیر محرومیت زدایی، ایجاد توازن و توسعه همه‌جانبه و مشارکت درمدیریت کشور و رفع مشکلات عدیده مردم در این استان نگاه ویژه‌ای مبذول شود. وی با یادآوری مصوبه 29/1/93 در خصوص دستور وزیر نیرو برای تعرفه برق ویژه‌ای مناطق گرمسیری اظهار کرد: این مصوبه در ماه گذشته اعمال نشد و قبض‌های برق صادر شده در شهریورماه و مهرماه رشدی 40 درصدی داشته که این امر باعث اعتراض مردم شده است. رستم‌زهی از وزارت بهداشت و درمان خواست که در خصوص رفع کمبود پزشک متخصص در این استان اقدام کرده و تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان سراوان واقع در این استان را تسریع بخشد. نماینده شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: با توجه به عدم وجود درآمد پایدار شهرداری‌های استان ضروری است به شهرداری های استان در خصوص تکمیل ساختمان شهرداری سراوان و تامین ماشین‌آلات و قیر نگاه ویژه ای شود.

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ ۱۲:۳۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن