تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي لوازم التحرير به کودکان در مدرسه کودکان کار صبح رويش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۸:۱۴ق.ظ)
اهداي لوازم التحرير به کودکان در مدرسه کودکان کار صبح رويش موج - سازمان مديريت پسماند با همکاري گروه دوستدار محيط زيست «زامياران» به مناسبت روز جهاني کودک با حضور در مدرسه کودکان کارصبح رويش و اهداي لوازم التحرير به کودکان، لبخند را بر چهره آن‌ها نشاند.
به گزارش خبرگزراي موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان مديريت پسماند، گروه زامياران (ياران زمين) از گروه‌هاي خود جوش دانشجويي دوستداران محيط زيست است که از بهمن سال ۱۳۹۳ مشغول به فعاليت است.
جعفري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند، ضمن اعلام مطلب مذکور خاطرنشان کرد: در راستاي اهداف زيست محيطي سازمان و باهدف کمک به همنوعان و انسان‌هاي نيازمند و تهيه لوازم التحرير براي کودکان بي‌بضاعت ازجمله کودکان کار؛ زامياران از طريق تعامل با سازمان مديريت پسماند اقدام به اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي در خصوص جدا سازي و جمع‌آوري درب بطري‌ها نموده و تاکنون چند صد هزار عدد درب بطري را از شهروندان دريافت کرده است.
وي ضمن اظهار خشنودي از بازخورد مطلوب اطلاع‌رساني انجام شده در ارديبهشت سال جاري از طريق حضور گسترده زامياران در نمايشگاه کتاب افزود: زامياران از فروش درب بطري‌هاي جمع‌آوري شده لوازم التحرير خريداري کرده و با حضور در مدرسه کودکان کارصبح رويش و به مناسبت روز جهاني کودک با اهداء لوازم التحرير به کودکان، لبخند ناشي از ذوق تحصيل را بر چهره آن‌ها نشاندند.
دکتر جعفري در ادامه افزود: دفتر، مداد و مداد رنگي ازجمله اقلامي است که از طريق فروش در بطري‌ها خريداري و طي مراسمي در محيط شاد و مفرح به کودکان کار مدرسه صبح رويش اهدا شد.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند در انتها اظهار داشت: شهروندان محترم جهت شرکت در اين امر خداپسندانه تنها کافي است درب‌هاي پلاستيکي را جمع کنند و از طريق تماس با تلفن 09106610211 به دست زامياران تحويل داده و همچنين براي کسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي http://zamyaran.persianblog.ir مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن