تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806373492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت بهداشت نیازهای خود را اولویت بندی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزارت بهداشت نیازهای خود را اولویت بندی می کند
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طی یک ماه آینده اولویت های حوزه سلامت به تفکیک شهرها و موضوعات مختلف از احداث و تجهیز مراکز درمانی و خانه های بهداشت و یا حمایت از بیماران تعیین خواهد شد.
نویسنده : هانیه فیاض 


 حسن قاضی زاده هاشمی، در نشست صمیمی با خیرین سلامت که در مجتمع فرهنگی راد مشهد برگزار شد، وقف را یکی از سنت های تربیتی گذشتگان دانست و اظهار کرد: پیامبر(ص) برای ارتقاء و تکامل فضائل اخلاقی مبعوث شد و نیاز امروز جامعه ما نیز ارتقاء مکارم اخلاقی است  و چه اخلاقی بالاتر از این که ایراناین به یکدیگر مهر بورزند و نوع دوستی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کمک به سلامت جامعه دستور نیاکان ما است، افزود: در وضعیت آشوب زدد امروز دنیا که هر غفلتی باعث آسیب دیدن جمعیت کثیری می شود، هزینه کردن در راه سلامت و سعادت مردم بسیار ارزشمند است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: امیداورام سال های آینده خیرین بیشتری در حوزه سلامت جامعه فعالیت کنند و وزارت بهداشت هم از کمک و همیاری شما به خود می بالد.
وی از راه اندازی سامانه ای جهت اولویت بندی نیازهای حوزه سلامت خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده به همت دبیرکل مجمع خیرین سلامت و قائم مقام وزیر بهداشت در امور اجتماعی اولویت های حوزه سلامت را به تفکیک شهرها و در موضوعات مختلف ارائه دهیم.
هاشمی ادامه داد: خیرین می توانند با مراجعه به سامانه ای که راه اندازی خواهد شد، موضوع مورد نظر خود را مانند احداث و تجهیز خانه های بهداشت، بخش های بیمارستانی و یا حمایت از بیماران انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه حوزه سلامت کشور با مشکلاتی مواجه است، افزود: بخشی از مشکلات مربوط به مسائل وزارتخانه و برخی دیگر مربوط به حوزه دولت است.
هاشمی گفت: بنا داریم با برگزاری جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس اداره گمرک کشور، نمایندگان خیرین سلامت  مشکلات موجود در حوزه سلامت را بررسی و حل و فصل کنیم.
وی توجه ویژه رئیس جمهور به بحث سلامت را از فرصت های پیش روی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای حل مشکلات این حوزه دانست و گفت: دولت یازدهم حتی در روزهای سخت در حوزه اقتصادی، از هزینه های مربوط به سلامت کشور نکاسته و این نشان دهنده اهمیت این مسئله در دولت است.
هاشمی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه توسط خیرین مانند گذشته مورد نیاز نیست، افزود: فرصت مناسبی برای خیرین وجود دارد که یادگارهای خوبی در حوزه سلامت از خود به جای گذارند.
وقف میراث تربیتی گذشتگان ما است
در ادامه سید رضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خیرین سلامت گفت: وقف میراث تربیتی گذشتگان ما است و باید تلاش کنیم که به این میراث قانع نبوده و با الگوگیری از گذشتگان افق های جدیدتری در حوزه وقف به ویژه در حوزه سلامت ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه انسان های گرفتار و دردمند بسیاری چشم امیدشان پس از خداوند به دستان پرمهر شما است، افزود: معضلات و مشکلات بسیاری در کشورمان و سایر نقاط جهان وجود دارد که نیازمند یاری خیرین است.
نیری دستگیری از نیازمندان دیگر کشورها را روشی برای صدور فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: کمک های خود را باید بدون توجه به دین و زبان و قومیت مردم، به نیازمندان برسانیم تا رسالت خود را در حوزه سلامت انجام داده باشیم.







تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن