تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816644884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکام: جذبه‌ی فرگوسن باعث موفقیت او شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بکام: جذبه‌ی فرگوسن باعث موفقیت او شد




هافبک پیشین سه‌شیر با اشاره به اینکه سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ هنوز هم باجذبه است عنوان کرد که او به خاطر این خصلتش موفق بود.





خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام در دیداری که قرار است در تاریخ 14 نوامبر 2015 (23 آبان) بین تیم منتخب بریتانیا و ایرلند با تیم منتخب جهان در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود، بار دیگر زیرنظر سرالکس فرگوسن بازی کند. بکام خبر داد که تا کنون 60 هزار بلیت این بازی خیریه که عواید حاصل از آن به یونیسف خواهد رسید، به فروش رفته است. تیم جهان را کارلو آنچولتی هدایت خواهد کرد و کاپیتانش هم زین‌الدین زیدان است.

بکام با حضور در کنفرانس خبری گفت: سرالکس هنوز هم همان جذبه‌ای را دارد که در گذشته از او می‌دیدیم. چند هفته پیش در مراسمی فرگوسن را دیدم، ما عادت نداشتیم که جلوی فرگوسن نوشیدنی الکلی بخوریم، به یکباره وقتی او جلویم ظاهر شد، ناخودآگاه نوشیدنی را پشت خودم مخفی کردم. به هر حال به نظرم جذبه‌ای که سرالکس در کار داشت باعث موفقیت او شد.

وی افزود: به عنوان یک جوان همیشه نیاز دارید به افرادی نگاه کنید و از آنها الگوبرداری کنید. من شهر لندن را در سنین جوانی ترک کردم و در منچستر نیاز به کسی داشتم که همانند یک پدر برایم باشد. سرالکس هم به این شهرت داشت که ترس همراه با احترام را در شما به وجود می‌آورد.

دیوید بکام در سال 2003 و پس از مشاجره معروفی که با سرالکس فرگوسن در اتاق رختکن اولدترافورد پس از حذف منچستریونایتد توسط آرسنال از جام حذفی انکلیس داشت، اقدام به ترک این تیم کرد. او در این باره به حالت شوخی گفت: در روز مسابقه خیریه‌ای که قرار است ماه آینده برگزار می‌شود باید حواسم باشد که روی چه صندلی در رختکن اولدترافورد می‌نشینم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های غیرفوتبالی‌اش در دوران بازیگری‌اش عنوان کرد: فکر می‌کنم سرالکس همیشه کاری که من خارج از دنیای فوتبال انجام می‌دادم را درک می‌کرد. برای او مهم کاری بود که بازیکنان در داخل زمین برای تیم و باشگاه انجام می‌دادند. به نظر من هم یک مربی باید چنین تفکری داشته باشد.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس تصریح کرد: رابطه من و فرگوسن همیشه فوق‌العاه بود. البته این رابطه همانند هر رابطه دیگری چند باری فراز و نشیب‌هایی هم داشت. من همیشه برای سرالکس احترام خاصی قائل بودم و همیشه هم هیمنطور خواهد بود.

بکام در پایان از رایان گیگز، همبازی سابق خود و دستیار فعلی سرالکس به عنوان گزینه بعدی سرمربیگری شیاطین سرخ یاد کرد و او را مناسب این کار دانست.






تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن