تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام پليس و سازمان بهزيستي در کاهش آسيب هاي اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۶:۳۱ق.ظ)
اهتمام پليس و سازمان بهزيستي در کاهش آسيب هاي اجتماعي موج - قم - جانشين فرمانده انتظامي استان قم بر لزوم توجه ويژه نسبت به کاهش آسيب هاي اجتماعي در اين استان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين فرمانده انتظامي استان قم در ديدار با مدير کل بهزيستي استان قم به مناسبت هفته ناجا بر ضرورت تعامل دو مجموعه پليس و بهزيستي به منظور کاهش آسيب هاي اجتماعي تأکيد کرد و گفت: دشمن مي خواهد از راه هاي گوناگون در کشور ما نفوذ کند که نفوذ فرهنگي و سياسي دشمن بسيار خطرناک است.
وي گفت: پليس سعي کرده در اين دو مقوله نيز با رويکرد اجتماعي، بهره گيري از تمام توان خود و با همکاري ساير نهادها وسازمان ها، مأموريت ها را اجرا کند.
سرهنگ حميدرضا اسدي بر ضرورت تعيين اهداف در اين زمينه تأکيد و خاطرنشان کرد: پليس، همواره آمادگي خود را براي اجراي برنامه ها و ماموريت هاي پيش بيني شده، اعلام کرده است.
وي با تاکيد بر لزوم ارتقاي نظم اجتماعي و پيشگيري از ريزش هاي اجتماع، به تحقيقات و عملکرد مطلوب و موثر پليس در سال جاري اشاره کرد و پيشنهاد راه اندازي قرارگاه فرهنگي فرماندهي انتظامي استان را موثر دانست.
مدير کل بهزيستي استان قم، نيز در ادامه اين جلسه ضمن قدرداني از همکاري ها و هماهنگي هاي مجموعه فرماندهي انتظامي اين استان، با اين اداره کل، گفت: دشمن در دنياي امروز، خانواده ها را مورد هجمه قرار داده است که اين موضوع، وظيفه سنگيني را بر دوش پليس و بهزيستي مي گذارد.
وي با بيان اينکه مقابله با اين هجمه ها جز با تعامل دستگاه ها محقق نمي شود، عنوان داشت: هم افزايي پليس و بهزيستي، بعد مثبت فعاليت ها را تقويت مي کند.
رضا سليقـه خاطرنشان کرد: رويکرد امروز پليس، اجتماع محور شده است که به واسطه اقدامات و فعاليت هاي علمي، ديني و فرهنگي از پليس قم قدرداني مي کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن