تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت دیدن آثار فاخر در اختیار عموم مردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فرصت دیدن آثار فاخر در اختیار عموم مردم




فرصت بازدید از آثار فاخر عرضه شده در دومین حراج ملی که در روز جمعه 17 مهر ماه برگزار می‌شود، در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.





خبرگزاری تسنیم: فرصت بازدید از آثار فاخر عرضه شده در دومین حراج ملی که در روز جمعه 17 مهر ماه برگزار می‌شود، در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

با توجه به ارزش بالای بسیاری از آثار هنری و صنایع دستی عرضه شده در این رویداد و اهمیت آشنایی مردم با تولیدات فرهنگی کشور، متولیان برگزاری حراج ملی دو روز پیش از برگزاری آن، فرصت بازدید از این آثار را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند.

کار‌شناسان، هنرمندان و علاقه‌مندان به آثار هنری، می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پانزدهم و شانزدهم مهرماه، برای بازدید از آثار عرضه شده در دومین حراج ملی به مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن مراجعه کنند. آن‌ها برای تماشای آثار از 10 صبح تا 9 شب فرصت دارند.

حراج ملی، رویدادی است برای عرضه و فروش هنرهای اصیل ایرانی از جمله نقاشی، نقاشی‌خط، تذهیب، خوشنویسی، مینیاتور، صنایع‌ دستی، فرش دستباف و سوخت چرم. علاقه‌مندان به آثار هنری و مجموعه‌داران می‌توانند در حراجی که از ساعت 19 روز جمعه، 17 مهر آغاز می‌شود، شرکت کنند.

چکش این دوره از حراج ملی را آتیلا پسیانی و یک چهره جوان در دنیای هنر بر میز می‌کوبند. این مسئولیت در دوره نخست بر عهده بهرام رادان قرار داشت.

آثاری از محمود فرشچیان، آیدین آغداشلو، میرعماد، هروی، کمال‌الدین بهزاد و میرزاآقای امامی از جمله آثار عرضه شده در این رویداد هستند.






تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن