تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805525408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات 121 طرح راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جزئیات 121 طرح راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران منتشر شد وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: جزئیات 121 طرح راه و شهرسازی در 243 صفحه در همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل، مسکن وشهرسازی منتشر شد و در اختیار شرکت کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 08:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه مزبور همایش یادشده با حضور 99 شرکت کننده از 19 کشور و 630 شرکت کننده داخلی برگزار شده بود و عصر روز جاری (دوشنبه) به کار خود پایان داد.
همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل، مسکن وشهرسازی مشارکت 68 شرکت خارجی از کشور های آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، روسیه، اسپانیا، دانمارک، چین، کره جنوبی، امارت، ترکیه، سوئیس، هند، قطر، بلژیک، فنلاند، یونان، هلند و لهستان را به همراه داشت.
جزئیات 121 پروژه طرح شده شامل شرکت عمران شهرهای جدید با 35 پروژه به ارزش 20 هزار میلیارد تومان، مجری طرح توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با سه پروژه به ارزش چهار هزار و 500 میلیارد تومان، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در قالب 6 پروژه ریلی به ارزش 13 هزار میلیارد تومان و پنج پروژه آزادراهی به ارزش 12 هزار میلیارد تومان و شرکت فرودگاه های کشور با 23 پروژه به ارزش یکهزار و 200 میلیارد تومان است.
پروژه معرفی شده برای سرمایه گذاری شامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سه پروژه به ارزش هفت هزار و 500 میلیارد تومان، سازمان بنادر و دریانوردی با 22 پروژه به ارزش یکهزار و 500 میلیارد تومان، شرکت راه آهن با 15 پروژه به ارزش 24 هزار میلیارد تومان، شرکت عمران و بهسازی شهری با سه پروژه به ارزش 700 میلیارد تومان، سازمان ملی زمین و مسکن با سه پروژه به ارزش سه هزار و 700 میلیارد تومان و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با سه پروژه به ارزش 10 هزار و 500 میلیارد تومان است.
مجموع طرح های معرفی شده برای سرمایه گذاری شامل اعتبار 98 هزار و پانصد میلیارد تومان، معادل 25 میلیارد و 255 میلیون یورو است.
در این همایش ارائه بسته های فرصت های سرمایه گذاری، تبیین قوانین، مشوق ها و نقش سازمان ها و نهادهای داخلی و بین المللی، مذاکره مستقیم با سرمایه گذاران ایرانی و بین المللی جهت بهره مندی از توانمندی های آنها صورت گرفت.
همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری به عنوان اولین فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری موجود در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ایران به منظور جذب، سازماندهی و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.
همچنین تبیین قوانین و مشوق های موجود در این عرصه و همسوسازی شرایط موجود داخلی با شرایط بین المللی بازار سرمایه از موارد مورد توجه در این همایش بود.
سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی به آدرس Investment.mrud.ir از روز شنبه 11 مهر ماه به صورت دو زبانه (فارسی انگلیسی) بر روی شبکه اینترنت قرار گرفته است.
بنابراین گزارش این سامانه با هدف جلب سرمایه گذاران به سمت پروژه های بخش راه و شهرسازی و اطلاع رسانی قوانین، دستورالعمل ها و مصوبات مرتبط با سرمایه گذاری طراحی شده است.
ارائه فرصت های سرمایه گذاری با مشخصات فنی و مالی و وضعیت مجوزها موقعیت مکانی از ویژگی های ممتاز این سایت محسوب می شود.
بخشهای اصلی این سایت شامل قوانین، مقررات و فرآیندهای سرمایه گذاری، معرفی پروژه ها، امکان اعلام تمایل سرمایه گذاران به هر پروژه، نمودار وضعیت فعلی زیرساخت های حمل و نقل و مسکن و نقشه تعاملی فرصت های سرمایه گذاری خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن