تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی ظرفیت های همکاری منطقه آزاد ارس و جمهوری خودمختار نخجوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بررسی ظرفیت های همکاری منطقه آزاد ارس و جمهوری خودمختار نخجوان ظرفیت های همکاری های اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان در نشستی با حضور منصور آیرم سرکنسول کشورمان در نخجوان بررسی شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 08:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از سرکنسول نخجوان در این نشست هماهنگی سفر قریب الوقوع هیات اقتصادی و تجاری منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس به سرپرستی مدیرعامل این منطقه به جمهوری خودمختار نخجوان با هدف توسعه همکاری های دوجانبه اقتصادی و بازرگانی بررسی شد.
هیاتی 25 نفره شامل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و معاون اقتصادی این سازمان به همراه برخی از مدیران اقتصادی، فرهنگی و سرمایه گذاران بخشهای مختلف ارس روزهای 14 و 15 مهرماه به جمهوری خودمختار نخجوان سفر خواهند کرد.
منصور آیرم طی سخنانی در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های تجاری فیمابین گفت: ارس و نخجوان هر دو از توانمندی ها و ظرفیت های ویژه ای در حوزه اقتصادی و تجارت برخوردار هستند که تجار و هلدینگهای فعال هر دو طرف می توانند از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی با بیان اینکه سرکنسولگری ایران در نخجوان برای توسعه روابط اقتصادی با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران آماده هرگونه همکاری است افزود: از هر گونه ایده عملی که باعث ارتقای روابط اقتصادی ارس و نخجوان باشد استقبال می کنیم و سفر این هیات نیز در همین راستا است.
سرکنسول کشورمان گفت: برای توسعه صادرات و حمایت از تجار ایرانی و همچنین گسترش روابط اقتصادی ارس و نخجوان در تلاش هستیم تا موانع موجود در این راستا بررسی و رفع شود.
منصور آیرم در خصوص برنامه سفر هیات اقتصادی و تجاری ارس به سرپرستی مدیرعامل این منطقه آزاد به نخجوان گفت: این هیات قرار است برای بررسی چشم انداز توسعه روابط و همکاری در سه حوزه عمده از جمله تجاری و صنعتی، فرهنگی و گردشگری و حمل و نقل، ترانزیت و گمرک با وزیران اقتصاد و فرهنگ نخجوان دیدار و گفت وگو کنند .
بازدید از هلدینگ های تجاری و اقتصادی، گمرک و فرودگاه نخجوان از دیگر برنامه های سفر دو روزه هیات تجاری و اقتصادی ارس به جمهوری خودمختار نخجوان عنوان شده است.
منطقه آزاد ارس در شمالغرب ایران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده است.
منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس با وسعت 51 هزار هکتار شامل بخش هایی از دو شهرستان جلفا و خداآفرین در استان آذربایجان شرقی است.
محدوده این منطقه شامل یک بخش متصل به وسعت 20 هزار و 500 هکتار و سه بخش منفصل به وسعت 24 هزار هکتار در قلی بیگ لو ، شش هزار و 100 هکتار در اطراف سد خداآفرین و 240 هکتار در محدوده گمرک نوردوز ( مرز ایران با ارمنستان) است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن