تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816777471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاميابي‌نيا: انتشار عکس هادي در قبر کار زشت و کثيفي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۱۰ب.ظ)
فردايي در کار نبود تا هادي شيريني ماشين جديدش را به خانمش بدهد کاميابي‌نيا: انتشار عکس هادي در قبر کار زشت و کثيفي بود موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، بدون شک غم از دست دادن هادي نوروزي از آن دست غم‌هايي نيست که به زودي بتوان آن را فراموش کرد. مساله‌اي که کمال کاميابي‌نيا همبازي هادي هم به آن اشاره دارد و معتقد است در شرايطي که همه مي‌خواهند ياد و خاطره نوروزي را زنده نگه دارند، قشنگ‌ترين کار پرداخت حق و حقوق او به همسر و دو بچه اوست. البته در اين ميان با توجه به اينکه ما معمولا خيلي زود قول و قرارهاي اينچيني را فراموش مي کنيم کاميابي‌نيا اين رفتار را يک نامردي بزرگ در حق زحمات 8 ساله هادي نوروزي در پرسپوليس مي‌داند.

شرايط همه ما سخت است
کاميابي‌نيا صحبت‌هايش را از شرايط سخت بازيکنان پرسپوليس شروع مي‌کند: «شرايط خيلي سخت است و در اولين تمرين حال و هواي خوبي نداشتيم. حتي در حين تمرين بارها بچه‌ها بغض مي‌کردند و چند بار هم بازيکنان با قطع تمرين اشک از چشمان‌شان جاري بود. هادي واقعا بازيکن باشخصيتي بود. باور نمي‌کنيد او هرچند کاپيتان و نفر اول تيم بود اما يک جوري با همه رابطه داشت که انگار نه انگار کاپيتان است. من چه در پرسپوليس و چه در نفت هيچ بي‌احترامي از هادي نديدم و هنوز هم باور نمي کنم او را از دست داديم. درگذشت هادي فکر کنم بدترين خبري بود که تا به اينجاي کار در طول عمرم شنيده‌ام.»

لابد به او الهام شده بود که رفتني است
هافبک پرسپوليس در مورد اينکه جايي گفته بود که او روز قبل فوتش در آخرين تمرين بسيار خوشحال بود، گفت: «من رابطه خوبي با هادي داشتم و روز قبل تمرين وقتي آمد آرايشگاه رفته بود و خيلي خوشحال بود. هرچي به او مي‌گفتيم مي‌خنديد و حتي از روي شوخي با محسن مسلمان به او گفتيم نکند هادي چيزي برنده شده‌اي يا چيزي بردي که آن‌قدر خوشحال هستي. حتي طبق عادت که برانکو اولين تمرين صحبت مي‌کند و آخرش به نوروزي مي‌گفت که تو هم به عنوان کاپيتان حرفي داري بگو، آن روز هم فقط 10 ثانيه خنديد و تمرين را شروع کرديم. روز قبل فوت هادي کارت ماشين جديدش آمده بود و قرار بود به خاطر اين اتفاق پيش يکي از دوستان برويم و براي خانمش به عنوان شيريني يک ماشين 206 بخرد که اين اتفاق تلخ افتاد و متاسفانه فردايي در کار نبود. به نظرم شايد به او الهام شده بود که رفتني است که آن‌قدر خوشحال بود.»

خوب است قدر آدم‌ها را تا زنده هستند بدانيم
هواداران پرسپوليس، اهالي زادگاه هادي و بازيکنان ديگر تيم‌ها براي نوروزي سنگ‌تمام گذاشتند. با اين حال برخي رفتارها با هادي هنگامي که او را از پرسپوليس کنار گذاشتند حرف به ميان آوردند. جايي که بعد از مرگش براي او به سوگ نشستند. کاميابي‌نيا در اين خصوص گفت: «هادي يک الگو بود و به نظرم بايد آدم‌ها تا زنده هستند قدرشان را بدانيم و اسباب آزار و اذيت آنها را فراهم نکنيم. هادي شخصيت مثال زدني داشت. يک بازيکن بي‌حاشيه بود که کاري به کسي نداشت و به عنوان کاپيتان همه از او راضي بودند چون به هيچ‌کس بي‌احترامي نمي‌کرد. به هرحال جداي اين آدم‌هايي که شما گفتيد مردم خوب ايران، هواداران فهيم پرسپوليس ديدند چه کسي با جان و دل زحمت کشيده است. خيلي‌ها در پرسپوليس آمدند و رفتند اما هادي 8 سال در اين تيم حضور داشت که واقعا کار سختي است که اين همه فشار را تحمل کني و بماني. خود من که تا حالا 8، 9 بازي براي پرسپوليس انجام دادم بعضي جاها از اين فشارها کم مي‌آورم و کنترل خودم را از دست مي‌دهم. هادي با پرسپوليس قهرمان شد، انتهاي جدول قرار گرفت و امسال هم چقدر فشار را به عنوان کاپيتان تحمل کرد. بعضي وقت‌ها بازيکنان تيم که از کوره در مي‌رفتند هادي آنها را آرام مي‌کرد و با آرامش مثال زدني که داشت فضا را عوض مي کرد.»

هادي بازيکن خودخور و توداري بود
اين بازيکن در اين خصوص که بعضي‌ها فشارهاي زياد روي هادي را علت مرگ او مي‌دانند، چنين نظر داد: «همين طور است چون هادي به عنوان کاپيتان واقعا براي پرسپوليس دل مي‌سوزاند. تيم وقتي در هفته‌هاي اول نتيجه نمي‌گرفت خيلي ناراحت بود آن هم هادي که يک آدم خودخور و تودار بود و همه چيز را درون خودش مي‌ريخت. با اين همه با رضا نورمحمدي و محسن بنگر صحبت مي‌کرد چون نفر اول تيم بود و احساس مسووليت مي‌کرد. اين اخلاق هادي باعث شده که هيچ‌کس در پرسپوليس رفتن او را باور نکند و همه هنوز منتظرند که او با اتمام مصدوميتش به تمرينات برگردد. خود من هم فکر مي‌کنم هادي از فوتبال خداحافظي کرده و نرفته است.»

انتشار عکس هادي در قبر واقعا زشت و کثيف بود
کاميابي‌نيا در ادامه درباره يکسري صحبت‌ها که اسباب ناراحتي خانواده نوروزي به خصوص همسر او را فراهم آورده، گفتت کرد: «واقعا دليل يکسري از کارها را نمي‌فهم. چه معني مي‌دهد وقتي همسر مرحوم نوروزي حلقه خودش را در آورده آن را با فتوشاپ تبديل به عدد شش کنند. اين کارها درست است؟ به جاي اينکه چنين کارهاي مسخره‌اي انجام بدهيم بهتر است با زنده نگه داشتن ياد هادي نوروزي به خانواده‌اش کمک کنيم و تسلي خاطر آنها شويم. من خودم وقتي همسر هادي حلقه هادي را نشان داد آنجا بودم و حتي ساعتي که دستش بود هم ساعت نوروزي بود. اين حرف و حديث‌ها را چرا درست مي‌کنند. يا انتشار صحنه جنازه هادي در قبر که در فضاهاي مجازي توسط يک عکاس يک سايت خبري منتشر شد که واقعا کار زشت و کثيفي بود. اين کار باعث تاسف است و خانواده هادي از انتشار اين عکس خيلي ناراحت شدند.»

برانکو گفت قهرمان شويد تا پسرش جام را بالا ببرد
حال و هواي جو اولين تمرين پرسپوليس مساله ديگري است که کاميابي‌نيا به آن اشاره دارد: «جو سنگيني بود اما بايد خودمان را در اين شرايط که هه ناراحت هستند جمع و جور کنيم. در اولين تمرين برانکو وقتي صحبت کرد خواست به خاطر تمام زحمات هادي 30 ثانيه از ته دل براي او کف بزنيم و قدردان تمام زحماتي باشيم که او در طول حضورش در پرسپوليس انجام داد تا دل هواداران را شاد کند. برانکو گفت يک جوري بازي کنيد که هادي نوروزي از ما راضي باشد چون او معتقد است هادي بين ماست و نظاره‌گر کليه کارهاي ما خواهد بود. برانکو حتي گفت وظيفه ماست که راه او را ادامه بدهيم و با کسب عنوان قهرماني جام را به پسر هادي بدهيم که بالاي سر ببرد.»

قشنگ‌ترين کار پرداخت حق‌و‌حقوق هادي است
در حالي که اين روزها بحث در مورد زنده نگه داشتن ياد نوروزي زياد است کاميابي‌نيا تحقق يک موضوع را قشنگ‌ترين کار براي زنده نگه داشتن ياد کاپيتان فقيد پرسپوليس مي‌داند: «به نظر من قشنگ‌ترين کار براي زنده نگه داشتن ياد هادي اين است که حق و حقوق او را کامل بدهيم. قطعا ياد هادي جزو خاطرات پرسپوليس هست و خواهد بود چون او کاپيتان جاودانه پرسپوليس است و 8 سال زحمت براي اين تيم کار ساده‌اي نبود. اگر اين طور نبود رفتن هادي دل مردم ايران را خون نمي‌کرد و همه را حتي غيرفوتبالي‌ها را هم ناراحت کرد. هادي دو بچه کوچک دارد که آنها آينده دارند و بايد با پرداخت حق‌وحقوق هادي کمک کنيم تا همسر او بتواند آينده هاني و هانا را بسازد و تامين کند.»

پسر هادي در همه بازي‌ها جاي پدرش وارد زمين مي‌شود
پرسپوليسي‌ها و کاميابي‌نيا هم مثل بقيه هواداران نظراتي براي زنده نگه داشتن ياد نوروزي دارند: «براي هادي هرچه کار انجام بدهيم قطعا کم خواهد بود. اولين کار درست توسط باشگاه صورت گرفت که پيراهن شماره 24 را براي هميشه بايگاني کرد که حرکت بسيار قشنگي بود تا ياد و خاطره نوروزي هميشه زنده بماند. به نظر من هم در جريان بازي‌هاي پرسپوليس زيباترين کار يک دقيقه تشويق مداوم در دقيقه 24 براي هادي است و اينکه همه يک فاتحه براي او بخوانند. از طرفي هم رضا نورمحمدي و محسن بنگر هماهنگ کرده‌اند که در همه بازي‌هايي که قرار است در آزادي انجام شود فرزند هادي به جاي پدرش و به عنوان کاپيتان وارد زمين شود و با بازيکنان عکس يادگاري بگيرد.»

فراموش کردن قول و قرارها در مورد هادي نامردي است
معمولا ما يک مقدار در اين اتفاقات احساسي رفتار مي‌کنيم و بعد از مدتي همه قول و قرارها فراموش مي‌شود. در اين خصوص کاميابي‌نيا در مورد اينکه فکر مي‌کند قول پرداخت مطالبات هادي به ورطه فراموشي سپرده نمي‌شود، گفت: «واقعا اگر در مورد هادي چنين اتفاقي بيفتد نامردي است. هادي 8 سال از عمرش را براي پرسپوليس گذاشته است. همسر او از شهرستان به تهران آمد و در روزهايي که هادي نبود اين همه زحمت براي بزرگ کردن دوتا بچه او کشيد. فوتباليست‌ها و به خصوص آنهايي که متاهل هستند واقعا سختي زياد مي‌کشند. حتي همسر هادي نوروزي مي‌گفت دختر او وقتي به دنيا آمد پدرش بعد از 20 روز او را ديد. اين را شايد هرکسي درک نکند که فرزندت به دنيا بيايد و نتواني آن موقع حضور داشته باشي. به همين خاطر از همه مسوولان، بزرگ‌ترها به خصوص مديران باشگاه پرسپوليس خواهش مي کنم اين مساله را فراموش نکنند و تمام حق‌وحقوق هادي را پرداخت کنند. هادي حتي يک طلبي هم از نفت تهران دارد که با شناختي که از آقاي قنبرزاده دارم و نقل قولي که از ايشان شنيدم بدون شک به خانواده هادي پرداخت خواهند کرد. در ضمن روز قبل فوت هادي او به من چون مي‌دانست از نفت طلب دارم گفت که براي طلبت چه کردي چون من رفتم با قنبرزاده صحبت کردم و گفت در اولين فرصت که پول به باشگاه تزريق شود طلب تو را خواهم داد. حالا که هادي نيست اميدوارم آقاي قنبرزاده هرچه زودتر اين لطف را در حق همسر و دو فرزند هادي نوروزي انجام دهند و آنها را تنها نگذارند.»
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن