تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810026253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم‌نامه همکاری انتقال آب به فلات مرکزی با کره امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ایران و کره تفاهم‌نامه همکاری انتقال آب به فلات مرکزی با کره امضا شد

ایران و کره؛
تفاهم‌نامه همکاری انتقال آب به فلات مرکزی با کره امضا شد
تفاهم‌نامه همکاری طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران با حضور مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و نمایندگان شرکت‌های "دیلیم" کره جنوبی و مشانیر ایران، امضا شد.



به گزارش سرویس اقتصادی"جام نیوز"،  نشستی با حضور "سیدمحمدرضا رضازاده" مدیرعامل شرکت و مدیران ارشد شرکت آب نیرو، با هیئتی از نمایندگان شرکت‌های «دیلیم» کره جنوبی و «مشانیر» ایران در سالن کنفرانس شرکت آب نیرو برگزار شد.

در این جلسه، تفاهم اولیه‌ای برای ایجاد امکان استفاده از فرصت‌های تأمین مالی و بدون تعهد الزام‌آور با هیئت نمایندگان شرکت‌های "دیلیم" کره جنوبی و مشانیر ایران برگزار شد.
در شروع جلسه، "عیسی بزرگزاده" معاون فنی و پژوهشی شرکت آب و نیروی ایران در این باره، اظهار داشت: در امتداد سفری که برای نشست جهانی آب در کره جنوبی داشتیم، فرصتی پیش آمد تا از مجموعه شرکت دیلیم بازدید کنیم و در همین راستا تامین مالی مگاپروژه انتقال آب از بهشت آباد به سه استان یزد، اصفهان و کرمان باعث شد تا در فرمت «EPCF» با شرکت دیلیم همکاری نزدیکی داشته باشیم.
وی به نقش پررنگ شرکت مشانیر به عنوان طرف ایرانی اشاره کرد و افزود: در چند جلسه مختلفی که با این دو شرکت داشته‌ایم به یک چارچوب اولیه برای کارهای آتی در قالب تفاهم نامه رسیده ایم.
در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به همکاری موثر شرکت آب نیرو با شرکت دیلیم در طرح مسجدسلیمان و تصویر خوبی که از تجارب قبلی این شرکت وجود دارد، اظهار داشت: در سفری که به کره جنوبی داشتیم، احساس کردیم که شرکت دیلیم نقش موثری در پروژه های آبی کره جنوبی دارد. همچنین انگیزه خوبی برای همکاری و تامین سرمایه این پروژه ها با بانک ها و شرکت‌های بیمه کره ای دارد؛ به همین خاطر این علاقمندی وجود دارد که همکاری خود را با این شرکت در 3 طرح مختلف پارسیان، بختیاری و انتقال آب از بهشت آباد به فلات مرکزی ایران ادامه دهیم.
رضازاده، اظهار کرد: من امیدوارم که بتوانیم مراحل اخذ مجوزها را از مراحل قانونی ایران پیگیری کنیم و در برخی از این زمینه ها با شرکت کره‌ای همکاری داشته باشیم.
وی با قدردانی از زحمات شرکت مشانیر در ساماندهی مذاکرات و ابراز امیدواری از جدیت شرکت دیلیم در اجرای پروژه‌ها افزود: امیدوارم شرکت دیلیم هرچه زودتر بتواند بررسی‌های فنی و تنظیم پیشنهادهای تامین مالی را انجام بدهد تا مراحل جدی تر کار را با همکاری یکدیگر دنبال کنیم.
در ادامه «بگ»، رئیس هیئت نمایندگان شرکت دیلیم با ابراز خرسندی از ادامه همکاری با شرکت آب نیرو ، این پروژه را یکی از مهم‌ترین پروژه هایی عنوان کرد که مایل به سرمایه‌گذاری و فعالیت، حتی زودتر از موعد مقرر در آن هستند.
در پایان با حضور مدیران عامل شرکت آب نیرو، مشانیر و هیئت نمایندگی شرکت دیلیم تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت ها امضا شد./تسنیم/110



۱۳/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن