تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812626894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری انتقال آب به فلات مرکزی امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور نمایندگانی از ایران و کره جنوبی؛ تفاهم نامه همکاری انتقال آب به فلات مرکزی امضا شد خبرگزاری پانا: تفاهم نامه همکاری طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران با حضور مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و نمایندگان شرکت های " دیلیم" کره جنوبی و مشانیر ایران، امضا شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 08:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا نشستی با حضور سیدمحمدرضا رضازاده مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با هیأتی از نمایندگان شرکت های دیلیم کره جنوبی و "مشانیر" ایران در سالن کنفرانس شرکت آب نیرو برگزار شد.
در این جلسه، تفاهم اولیه ای برای ایجاد امکان استفاده از فرصت های تأمین مالی و بدون تعهد الزام آور با هیأت نمایندگان شرکت های دیلیم و مشانیر برگزار شد.
عیسی بزرگ زاده معاون فنی و پژوهشی شرکت آب و نیروی ایران در این زمینه اظهار داشت: در ادامه سفری که برای نشست جهانی آب در کره جنوبی داشتیم، فرصتی پیش آمد تا از مجموعه شرکت دیلیم بازدید کنیم و در همین راستا تامین مالی مگاپروژه انتقال آب از بهشت آباد به سه استان یزد، اصفهان و کرمان باعث شد تا در فرمت EPCF با شرکت دیلیم همکاری نزدیکی داشته باشیم.
وی به نقش پررنگ شرکت مشانیر به عنوان طرف ایرانی اشاره کرد و افزود: در چند جلسه مختلفی که با این دو شرکت داشته ایم به یک چارچوب اولیه برای کارهای آتی در قالب تفاهم نامه رسیده ایم.
در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به همکاری موثر شرکت آب نیرو با شرکت دیلیم در طرح مسجدسلیمان و تصویر خوبی که از تجارب قبلی این شرکت وجود دارد، اظهار داشت: در سفری که به کره جنوبی داشتیم، احساس کردیم که شرکت دیلیم نقش موثری در پروژه های آبی کره جنوبی دارد، همچنین انگیزه خوبی برای همکاری و تامین سرمایه این پروژه ها با بانک ها و شرکت های بیمه کره ای دارد؛ به همین خاطر این علاقمندی وجود دارد که همکاری خود را با این شرکت در سه طرح مختلف پارسیان، بختیاری و انتقال آب از بهشت آباد به فلات مرکزی ایران ادامه دهیم.
رضازاده ابراز امیدواری کرد که بتوانیم مراحل اخذ مجوزها را از مراحل قانونی ایران پیگیری کرده و در برخی از این زمینه ها با شرکت کره ای همکاری داشته باشیم.
وی با قدردانی از زحمات شرکت مشانیر در ساماندهی مذاکرات و اظهار امیدواری از جدیت شرکت دیلیم در اجرای پروژه ها، افزود: امیدوارم شرکت دیلیم هرچه زودتر بتواند بررسی های فنی و تنظیم پیشنهادهای تامین مالی را انجام بدهد تا مراحل جدی تر کار را با همکاری یکدیگر دنبال کنیم.
در ادامه "بگ" رییس هیأت نمایندگان شرکت دیلیم با ابراز خرسندی از ادامه همکاری با شرکت آب نیرو، این پروژه را یکی از مهمترین پروژه هایی عنوان کرد که مایل به سرمایه گذاری و فعالیت، حتی زودتر از موعد مقرر در آن هستند.
گفتنی است؛ در پایان با حضور مدیران عامل شرکت آب نیرو، مشانیر و هیأت نمایندگی شرکت دیلیم تفاهم نامه همکاری بین این شرکت ها امضا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن