تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت آب ۳۰ درصد گران شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قیمت آب ۳۰ درصد گران شد


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: با تصویب شورای اقتصاد، نرخ آب ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافت که به وزارت نیرو ابلاغ شده اما هنوز به شرکت های آب و فاضلاب ابلاغ نشده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا دائمی با اشاره به اینکه این افزایش قیمت بر اساس میزان مصرف به صورت پلکانی اعمال خواهد شد، افزود: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، مشترکانی که زیر الگوی مصرف یعنی 18 متر مکعب در هر دوره ، مصرف کنند حدود 10 درصد افزایش قیمت دارند و مشترکانی که بیشتر از الگو یعنی بالای 18 مترمکعب آب در هر دوره،  مصرف کنند تا 30 درصد  افزایش تعرفه دارند.
وی تأکید کرد: وزارت نیرو به این شورا پیشنهاد کرده بود مشترکانی که بیشتر از 40 مترمکعب آب مصرف می کنند تعرفه انها معادل قیمت تمام شده باشد که این شورا تأیید نکرد.
در حال حاضر میانگین قیمت تمام شده هر مترمکعب آب آشامیدنی 1200 تومان است که به طور میانگین تا کنون 370 تومان به فروش می رسید و از این پس با این ابلاغیه مشترکانی که تا سطح الگو، آب مصرف کنند به ازای هر مترمکعب 400 تا 410 تومان پرداخت خواهند کرد و سایر مشترکان به ازای هر مترمکعب 440 تومان می پردازند.


دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن