تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«وبوعلي» به ازاي هر سهم 320 ريال سود کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
طي ماه شهريور؛ «وبوعلي» به ازاي هر سهم 320 ريال سود کسب کرد موج - شرکت سرمايه گذاري بوعلي در دوره يک ماهه منتهي به 31 شهريور 94 هم خريدار و هم فروشنده بود و از اين بابت معادل 320 ريال سود کسب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت سرمايه گذاري بوعلي صورت وضعيت پرتفوي سرمايه گذاري‌ها در دوره يک ماهه منتهي به 31 شهريور 94 را به صورت حسابرسي نشده منتشر کرد.
بر اساس اين گزارش، اين شرکت اعلام کرد در ماه گذشته با سرمايه 800 ميليارد ريال تعدادي از سهام چند شرکت بورسي را با بهاي تمام شده 14 ميليارد و 466 ميليون ريال خريداري کرد و با فروش تعدادي از سهام چند شرکت بورسي با بهاي تمام شده 5 ميليارد و 723 ميليون ريال و مبلغ 6 ميليارد و 43 ميليون ريال معادل 320 ميليون ريال سود شناسايي کرد.
گفتني است وبوعلي در ابتداي شهريور ماه تعدادي از سهام چند شرکت بورسي را با بهاي تمام شده يک هزار و 252 ميليارد و 164 ميليون ريال و ارزش بازار 791 ميليارد و 876 ميليون ريال در سبد سهام خود داشت.
طي دوره يک ماهه بهاي تمام شده آن معادل 8 ميليارد و 944 ميليون ريال افزايش يافت و به يک هزار و 261 ميليارد و 108 ميليون ريال رسيد در حالي که ارزش بازار آن نيز معادل 60 ميليارد و 203 ميليون ريال کاهش يافت و معادل 731 ميليارد و 673 ميليون ريال محاسبه شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن