تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل ظرفيت دوره‌هاي کارشناسي‌ارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
تا 16 مهر؛ تکميل ظرفيت دوره‌هاي کارشناسي‌ارشد موج-سخنگوي سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تکميل ظرفيت برخي از کدرشته محل‌ها و کدرشته محل هاي جديد دوره هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۴دانشگاه ها وموسسات آموزش عالي از امروز آغاز ميشود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين توکلي افزود: داوطلبان مي توانند تا پنج شنبه 16 مهر با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org براي تکميل برگه اينترنتي انتخاب رشته اقدام کنند.
وي با بيان اين که اطلاعيه سازمان سنجش درباره تکميل ظرفيت دوره هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته در سايت اينترنتي ياد شده قرار داده شده است گفت: داوطلباني که در اين آزمون ثبت نام کردند و در جلسه آزمون حاضر بودند، مي توانند در صورت واجد شرايط بودن حداکثر 20 کدرشته محل را از کدرشته محل هاي امتحاني انتخاب و در برگه انتخاب رشته ثبت کنند.
وي گفت: داوطلباني که قبلاً در رديف پذيرفته شدگان نهايي(به جز رشته هاي داراي شرايط خاص و بورسيه ها) قرار گرفته اند در صورت انتخاب رشته در اين مرحله و قبولي در کدرشته محل هاي انتخابي، قبولي قبلي آن‌ها لغو مي شود.
توکلي افزود:داوطلباني که در کدرشته محل هاي داراي شرايط خاص و بورسيه پذيرفته شده باشند در اين مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن