تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريمي در گفتگو با مهر:جدايي ام از پرسپوليس قطعي است / يك فصل به خاطر منافع تيم سكوت كردم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كريمي در گفتگو با مهر:جدايي ام از پرسپوليس قطعي است / يك فصل به خاطر منافع تيم سكوت كردم
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس ماندن خود در اين تيم را اشتباه خواند و تاكيد كرد بزودي از جمع سرخپوشان جدا مي شود.

فرشيد كريمي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: فصلي كه گذشت به هيچ عنوان براي من فصل خوبي نبود. با اينكه تيم قهرمان شد اما من فصلي توام با فراز و نشيب را پشت سرگذاشتم.

سنگربان پرسپوليس ادامه داد: با وجود اينكه بازي نمي كردم اما رفتاري حرفه اي داشتم و براي آنكه تيم دچار حاشيه نشود از اعتراض خودداري مي كردم. خوشحالم كه به لطف خدا تيم در نهايت عنوان قهرماني ليگ را از آن خود كرد تا ناكامي هاي من در طول مسابقات با شيريني قهرماني كمتر شود.

وي با تاكيد بر اينكه ماندنش در پرسپوليس اشتباه بوده است، افزود: نبايد فصل گذشته در پرسپوليس مي ماندم. اشتباه كردم كه قراردادم را تمديد كردم. البته خودم مقصرم كه به برخي ها اعتماد كردم، اعتماد به آنها باعث شد چنين اشتباهي را مرتكب شوم.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه "منظورتان از برخي ها چه كساني است؟"، گفت: نمي توانم از فرد خاصي نام ببرم. مقصر اصلي خود بودم. من به آنها اعتماد كردم و در تيم ماندم كه در نهايت منجر شد به يك فصل بيرون ماندن از تركيب اصلي و بازي كردن در يك مسابقه مقابل ابومسلم. آن مسابقه خاص كه هميشه خاطره تلخ آن در خاطرم خواهد ماند.

دروازه بان اصلي تيم فوتبال پرسپوليس در ششمين دوره مسابقات ليگ برتر در خصوص خروج خود از تركيب اصلي تيم طي فصلي كه گذشت، گفت: از اين شرايط ناراحت بودم اما اعتراض نمي كردم. تيم مشكلات حاشيه اي زياد داشت و من نمي خواستم با اعتراضم بيشتر لطمه بخورد. به همين خاطر سكوت كردم و منتظر پايان مسابقات ماندم.

وي نقش خود را در موفقيت هاي پرسپوليس اندك خواند و گفت: من هم مانند تمام بازيكنان مي خواستم در موفقيت هاي تيم نقش داشته باشم اما فرصت پيدا نمي كردم. با اين شرايط بهتر ديدم سكوت كنم تا اگر لطمه اي به تيم وارد مي شود از طرف من نباشد. براي تيم مسائل و مشكلاتي به وجود آمده بود كه دچار بحران شده بوديم. شايد اگر من هم حرفي مي زدم اوضاع بدتر مي شد.

كريمي كه هنوز يك فصل با تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد دارد در ادامه افزود: قطعا از پرسپوليس جدا مي شوم. 20 روز پيش در نشستي با آقاي كاشاني در خواست كردم كه با جدايي من موافقت كنند. ايشان با اينكه تمايل داشتند در پرسپوليس بمانم اما قبول كردند براي انتقال به تيمي ديگر كمال همكاري را با من داشته باشند.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه با اشاره به اينكه از دو تيم تهراني و يك تيم شهرستاني ليگ برتري پيشنهاداتي دريافت كرده است، افزود: متاسفانه اين روزها شايعاتي مطرح شده است كه من با باشگاه راه آهن وارد مذاكره شده ام در حالي كه اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد. من نه با آقاي انصاري فرد و نه هيچ كدام از مسئولان باشگاه راه آهن گفتگو و مذاكره اي نداشته ام.

وي در ادامه از تحولات مثبتي كه در باشگاه پرسپوليس طي فصل گذشته به وجود آمده بود، ياد كرد و گفت: مشكلات نسبت به گذشته كمتر شده بود اما با اين حال تيم در طول فصل به ويژه در نيم فصل دوم با بحران هاي زيادي دست به گريبان بود. در نيم فصل اول زماني كه تيم پيروز مي شد و روند خوبي داشت هيچ مشكلي نبود. حاشيه ها از زماني آغاز شد كه تيم در همدان مغلوب پاس شد و جام حذفي را از دست داد. اما خوشبختانه در چند بازي آخر زماني كه تيم به سمت قهرماني پيش مي رفت اوضاع آرام شد و بازيكنان متحدتر از قبل تلاش مي كردند.

كريمي در ارزيابي خود پيرامون عملكرد مهدي واعظي و حسن رودباريان طي فصل گذشته گفت: فكر مي كنم واعظي و رودباريان در فصل گذشته عملكردي يكسان داشتند و نمي توان يكي از آنها را نسبت به نفر ديگر برتر دانست. آنها فراز و نشيبي يكسان داشتند و نقشي بسزا در موفقيت تيم ايفا كردند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن