تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موزه دفاع مقدس در مازندران ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: موزه دفاع مقدس در مازندران ايجاد مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ستاد كل نيروهاي مسلح از ايجاد موزه دفاع مقدس استان مازندران در ساري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مير فيصل باقرزاده ظهر دوشنبه در ديدار با استاندار مازندران در ساري اظهار داشت: عمليات اجرايي بزرگترين پارك موزه شمال كشور در حوزه دفاع مقدس پنجشنبه اين هفته در پارك تجن ساري آغاز خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: موزه دفاع مقدس مكاني است چند بعدي با قابليت ها و جاذبه هاي جغرافيايي ميدان جنگ كه در آن با عبور از تونل زمان و سير و سفر به گذشته انعكاس و طنيني از سير و سلوك معنوي مردم اين ديار را به مخاطبين ارائه مي كند.

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس كشور نيز با اشاره به اينكه ايجاد فرصتي براي هدايت ابناء بشر و شناخت دوست و دشمن خودي و غير خودي و نيز مكاني براي حفظ و نشر ارزش هاي دفاع مقدس اقدام به پارك موزه دفاع مقدس نموديم تصريح كرد: قصد داريم با محوريت اروند كنار و تشبيه فاو و دلاور مردي هاي رزمندگان لشكر 25 كربلا در جنگ تحميلي اين موزه را در ساري ايجاد كنيم.

باقرزاده لزوم حق شناسي از ايثار و فداكاري مردم استان، لزوم جلوگيري از پراكندكي و استهلاك اسناد و آثار دفاع مقدس در سطح استان مازندران را از ضرورتهاي ساخت موزه دفاع مقدس در ساري ذكر كرد.

وي يادآور شد: بهم پيوستگي مردم مازندران در دفاع مقدس و پس از آن، ريشه دار بودن حركت مردم استان در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس، فضايي شايسته، مقدس و متبرك و نوراني همانند زيارتگاهها بخشي از ويژگي هاي مهم موزه دفاع مقدس مازندران است.

استاندار مازندران نيز در اين جلسه در سخناني ضمن اعلام آمادگي استان براي ايجاد موزه دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت هاي رزمندگان استان در موزه دفاع مقدس نمود عيني پيدا خواهد كرد.

ابوطالب شفقت افزود: بايد شهرداري، سازمان گردشگري، تربيت بدني و شيلات در اين موزه با ساختار و مدل تخصصي خود بنياد حفظ آثار را در ساخت موزه دفاع مقدس ياري رسانند.

وي خواستار ايجاد طرح جامع موزه دفاع مقدس در بطن اين موزه شد و افزود: بايد در اين طرح زمين از گردش كشت خارج نشود و در عين حال مشاركت همه دستگاهها در ايجاد پارك موزه ضروري است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن