تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814663097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگي به عتبات عاليات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۷ب.ظ)
اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگي به عتبات عاليات موج- معاون پرورشي وفرهنگي وزيرآموزش وپرورش گفت: با توجه به استقبال خوب اوليا و دانش‌آموزان از سفره معنوي و تأثيرگذار عتبات عاليات، مصمم به اعزام 100 هزار دانش‌آموز و فرهنگي هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، پيش ازظهر امروز حميدرضا کفاش در ديدار با شيخ نظيف فياض، رئيس کشافه الإمام مهدي (عج) لبنان و نايب رئيس کميته برنامه‌ريزي پيشاهنگي اتحاديه کشورهاي عربي، با اشاره به مشترکات بين پيشاهنگان ايران و کشافه الإمام مهدي (عج) و توانمندي سازمان دانش‌آموزي در عرصه‌هاي مختلف، تصريح کرد: سازمان دانش‌آموزي تعاملات خوبي با معاونت فرهنگي و پرورشي و بخش‌هاي مختلف وزارت آموزش و پرورش دارد به گونه‌اي که اين سازمان با عملکرد خوبي که از خود به جاي گذاشته است در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، تربيتي، مهارتي و تشکيلاتي هر کجا که نياز به کار جهادي باشد در بدنه آموزش و پرورش حضور دارد.
رئيس سازمان دانش آموزي با بيان اين که اين سازمان داراي 30 هزار مربي آموزش ديده و يک و نيم ميليون عضو فعال است، به برگزاري کنگره 411 شهيد امور تربيتي اشاره کرد و ادامه داد: اين کنگره به همت سازمان دانش‌آموزي به سرانجام رسيد و اين در حالي است که از هيچ بودجه دولتي استفاده نکرد.
وي با اشاره به عملکرد سازمان دانش‌آموزي در عرصه فرهنگي و هنري، درخصوص عمره دانش‌آموزي گفت: سالانه سازمان دانش‌آموزي بيش از 2600 دانش‌آموز به عمره اعزام مي‌کند.
رئيس سازمان دانش‌آموزي خاطر نشان کرد: در عرصه عتبات در سال 93 به طور آزمايشي، 2000 دانش‌آموز به همراه مربيان و اولياي خود به عتبات عاليات مشرف شدند که با توجه به استقبال خوب اوليا و دانش آموزان از اين سفره معنوي و تأثيرگذار در روحيه دانش آموزان، مصمم به اعزام 100 هزار دانش‌آموز و فرهنگي هستيم.
وي با اشاره به برگزاري آخرين اردوي تخصصي سازمان دانش آموزي با حضور 3000 مربي پيشاهنگ در اردوگاه شهيد باهنر، بيان داشت: سازمان در اين زمينه عملکرد بسيار خوبي داشت.
کفاش خطاب به شيخ نظيف پيشنهاد داد: «برگزاري اولين اردوي بين‌المللي پيشاهنگي دانش‌آموزان و مربيان کشورهاي مسلمان در تهران»،«تبادل تجربه از طريق اعزام گروه‌هاي پيشاهنگي دانش‌آموزان به صورت دوجانبه» و «اجراي سفر عتبات در پيشاهنگي کشافه الإمام مهدي (عج) کشور لبنان» انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن