تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از تجهيز ناوگان تخصصي براي بهبود کيفيت خدمات شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
استفاده از تجهيز ناوگان تخصصي براي بهبود کيفيت خدمات شهري موج - مدير عامل سازمان مديريت پسماند و رئيس کميته برف‌روبي 8 منطقه شهرداري تهران با بيان اين که محيط زيست شهري نيازمند حمايت است، به استفاده از تجهيز ناوگان تخصصي براي بهبود کيفيت خدمات شهري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين جعفري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند و رئيس کميته برف‌روبي 8 منطقه شهرداري تهران، با بيان اين که استفاده از خودروهاي تخصصي حين بارش برف و باران در پايتخت، جايگزين خوبي براي استفاده از نمک است، افزود: استفاده از خودروي تخصصي براساس پارامتر (آب‌وهوا و سطح پايش) مي‌تواند ميزان مصرف نمک را کاهش مي‌دهد.
وي ضرورت استفاده از اين خودروهاي تخصصي در مناطق برف‌گير و پربارش را لازم دانست، اظهار کرد: محلول پايش نمک که بخشي از تجهيزات اين خودروها است، مي‌تواند سطح نمک مورد استفاده در زمان‌هاي يخ‌زدگي خيابان‌ها را کاهش دهد و همچنين استفاده از مواد يخ‌زدايي نمک، يکي از مزيت‌هاي استفاده از اين خودروها است؛ چراکه سبب جلوگيري از خسارت به محيط زيست شهري مي‌شود.
جعفري در ادامه تصريح کرد: در سال جاري سعي کرديم متناسب با بارش بارندگي و برف در پايتخت، سفارش اين خودروها را داشته باشيم و اگر مشکلي در خصوص بارش باران و برف در کشور وجود داشته باشد ما هم بتوانيم مشکلات را از قبل پيش‌بيني و مرتفع سازيم.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران، با بيان اين که ما سعي کرده‌ايم با «فرايند مهندسي معکوس» در ايران با بخش خصوصي استفاده از اين ماشين‌سازي را در کشور مهيا کنيم، يادآور شد: استفاده از اين ماشين‌هاي لجن کش و لايروبي تخصصي، مي‌تواند در کمترين زمان، بيشترين بهره‌وري را داشته باشد.
جعفري در ادامه از توافقي که با وزارت بهداشت آموزش پزشکي در خصوص پسماندهاي بيمارستاني صورت گرفته است خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس اين توافق، ماشين‌هايي در خصوص حمل اين پسماندها، سفارش داده شده، که حمل اين پسماندها با آخرين فن روز دنيا توليد مي‌شود.
کميته برف‌روبي، براي ساماندهي وضعيت شهر در ايام بارش برف و باران تشکيل مي‌شود که شامل معاونان هشت منطقه شهرداري تهران و با حضور معاونان شهري مناطق، معاون خدمات شهري شهرداري تهران و مدير عامل سازمان مديريت پسماند در مناطق 1 تا 6 و 21 و 22 تشکيل مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن