تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خود بانک ضريب نفوذ استفاده از خدمات الکترونيکي را افزايش مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۶ب.ظ)
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: خود بانک ضريب نفوذ استفاده از خدمات الکترونيکي را افزايش مي دهد موج - عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به رويکرد مناسب بانک شهر در ارايه خدمات الکترونيکي گفت: در اين رويکرد جديد، ضريب نفوذ استفاده از خدمات بانکي در جامعه هدف افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل جليلي با تاکيد بر ضرورت گسترش بانکداري الکترونيک، اظهار کرد: با توجه به محدوديت زمان براي دريافت خدمات از سوي مشتريان و شرايطي که امروزه در فعاليت‌هاي مبتني بر فناوري اطلاعات وجود دارد، بانک شهر توانسته در سال‌هاي اخير رويکرد مناسبي را در اين حوزه به مشتريان در پيش بگيرد.
نماينده مردم مسجد سليمان، لالي، هفتگل و انديکا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تاثير خدمات الکترونيک بانک‌ها بر رضايت مندي مشتريان، اظهار کرد: خوب است که ساير بانک‌ها از روش استفاده شده در بانک شهر استفاده کنند و مجموعه فعاليت‌هاي خود را بر مبناي فناوري اطلاعات قرار دهند.
وي با اشاره به اين‌که اين رويکرد در دنيا شناخته شده است و با تاکيد بر اين‌که سيستم خودبانک بانک شهر منجر به کاهش هزينه‌هاي بانک و مشتريان مي‌شود، گفت: مشتريان انتظار دارند با کمترين زمان و هزينه به خدمات دسترسي داشته باشند.
جليلي با اشاره به گستردگي خدمات الکترونيکي بانک شهر، گفت: اين رويکرد در شرايط پساتحريم زمينه رقابت را افزايش مي‌دهد و اميدواريم بانک شهر الگويي براي ساير بانک‌ها باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن