تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد جدید برای مقابله با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: ولادیمیر پوتین چهارمین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در گفت وگویی از طرح جدید کشورش برای مقابله با نیروهای پیشرونده داعش سخن گفت.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت – گروه سیاست بین الملل، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طرح جدیدی را برای نبرد با داعش ارائه داد. او سخن از این طرح را برای نخستین بار روز گذشته در دیدار با جان کری مطرح کرد.
رئیس جمهور 63 ساله فدراسیون روسیه در این طرح که گفته می شود در مجلس دوما تدوین شد اعلام کرد که باید ائتلاف نوین و بدیعی برای مقابله با داعشی ها تشکیل شود زیرا ائتلاف قبلی، شرایط و چارچوب های مورد نیاز را دارا نبود.
پوتین همچنین در گفت وگو با شبکه سی بی اس آمریکا که روز یک شنبه پخش شد اظهار داشت: پیشنهاد ما، ائتلاف همکارانه با دولت های منطقه در راستای کوشش برای دست یابی به نوعی هماهنگی است. مایلیم که نیروهای زمینی مشترکی هم برای مقابله با این هراس افکنان به فعالیت بپردازد.
چهارمین رئیس جمهور روسیه در سخنانش بیشتر بر نقش ترکیه،عربستان و اردن و البته ایالات متحده در ائتلاف جدید تاکید کرد.
به نظر می رسد که پوتین راهبرد جدیدی را در سوریه پیش خواهد گرفت. او در سخنان روز دوشنبه خود در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و البته در دیدار با باراک اوباما همتای آمریکایی اش، همواره از طرح ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

یکشنبه ، ۱۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن