تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814759319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو فراکسیون رهروان: بعید است ظریف استیضاح شود/ آخوندی مستحق استیضاح نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو فراکسیون رهروان: بعید است ظریف استیضاح شود/ آخوندی مستحق استیضاح نیست
نعمتی می‌گوید: استیضاح آقای ظریف نیز بعید است زیرا ایرادی به کار و دیپلماسی خارجی خوب وی وارد نیست.
بهروز نعمتی،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد بحث استیضاح وزراء در مجلس  به خبرنگار نامه نیوز گفت کدر حال حاضر مسائل مختلفی مطرح است که باید هم حرف نمایندگان و هم دولتی ها را شنید ،اما بازهم می‌گویم که  با استیضاح آخوندی مخالفم زیرا وی یکی از وزراء زحمت کش دولت است و شاید یکی از پرکارترین وزراء دولت یازدهم است.

وی اظهار داشت : در زمان وزارت آقای آخوندی کارهای خوبی در وزارت راه صورت گرفته است ،در بحث زیرساخت‌ها کارها بسیارخوب است ،مدت‌ها بودکه کار آزاد راه  شمال تهران تعطیل بود که در حال حاضر آنجا مجموعه ای از کارگاه‌های مختلف شده است و یا دربحث راه اهن کارها خوب است و یا خطوط هوایی ما تکان‌های مثبت خوبی خورده است.

نعمتی بیان کرد: آخوندی مستحق استیضاح نیست و یا برخی وزرآء دیگر که آقایان بحث استیضاحشان را مطرح می کنند مستحق استیضاح نیستند.

وی در مورد مطرح شدن استیضاح ظریف بعد از دست دادن وی با رئیس جمهور آمریکا نیز گفت:استیضاح آقای ظریف نیز بعید است  زیرا ایرادی به کار و دیپلماسی خارجی خوب وی وارد نیست.

نعمتی بیان کرد: البته برخی همیشه حواشی ساخته اند و کلا به دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند و استیضاح را نیز با همین هدف مطرح می کنند ،مثلا در همین ایامی که برجام مطرح شد تهمت ها و جنجحال سازیهای زیادی انجام دادند و حتی اگر ما نیز حرف حقی داشتیم مارا جنجال ساز کردند و در واقع تعدادی در مجلس همیشه به دنبال اینحاشیه ها هستند.




۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن