تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815560277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهناز افشار به «خانه يحيي» پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۵ب.ظ)
مهناز افشار به «خانه يحيي» پيوست موج - اولين فيلم بلند سينمايي حميد رضا قرباني با عنوان موقت «خانه يحيي» به تهيه کنندگي سيد محمود رضوي هم اکنون در مرحله پيش توليد قرار دارد و تا کنون حضور مهناز افشار، سهيلا رضوي و سارا بهرامي در اين فيلم قطعي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا قرباني که پيش از اين ساخت فيلم تلويزيوني «سه ماهي» را به تهيه کنندگي سيد محمود رضوي بر عهده داشته است، اين روزها در دومين همکاري مشترک خود با رضوي مراحل پيش توليد فيلم جديدش را پشت سرمي گذراند.
تا کنون حضور سه بازيگر زن اين فيلم قطعي شده است. البته پيش از اين در اخباري که توسط برخي رسانه‌ها منتشر شده به حضور علي مصفا اشاره شده است. اما تيم توليد اين فيلم در حال مذاکره با مصفا هستند و هنوز قراردادي با اين بازيگر بسته نشده است.
علي مصفا در حال حاضر مشغول خواندن فيلمنامه است و بعد از سفري که در پيش دارد، درباره حضورش در اين پروژه تصميم گيري خواهد کرد.
عوامل توليد اين فيلم عبارت‌اند از: کارگردان: حميدرضا قرباني، نويسنده: آزيتا ايرايي بر اساس طرحي از حميدرضا قرباني، مدير فيلمبرداري: هومن بهمنش، طراح گريم: مهرداد ميرکياني، طراح صحنه و لباس: شيدا رشيديان، مديرتوليد: محمد يميني، دستيار اول کارگردان: پوپک مظفري، برنامه ريز: ياسر قاروني، دستيار اول فيلمبردار: همايون قرباني، دستيار طراح صحنه و لباس: جواد فاضلي، مديرتدارکات: مهرداد زحمتکش، مشاور رسانه اي: بيتا موسوي.
اين فيلم محصول موسسه سينمايي سيماي مهر به تهيه کنندگي سيد محمود رضوي ساخته خواهد شد.
حميدرضا قرباني که پيش از اين به عنوان تدوينگر و دستيار کارگردان در سينما فعاليت داشته است، در دومين جشنواره بين المللي فيلم‌هاي ويدئويي ياس و جشنواره بين المللي فيلم شهر جوايز متعددي را براي فيلم «سه ماهي» دريافت کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن