تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری ایران در ریشه کنی فلج اطفال در پاکستان و افغانستان+ ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: همکاری ایران در ریشه کنی فلج اطفال در پاکستان و افغانستان+ ویدئو


معاون وزیر بهداشت ایالت بلوچستان پاکستان گفت: دو کشور افغانستان و پاکستان به منظور ریشه کنی فلج اطفال در این دو کشور نیازمند همکاری جمهوری اسلامی ایران هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبرعبدالله خان روز پنجشنبه درحاشیه بازدید دو گروه از وزارت بهداشت افغانستان و پاکستان از مراکز درمانی زاهدان گفت: افغانستان و پاکستان تنها دو کشوری در جهان هستند که هنوز بیماری فلج اطفال در آن کنترل نشده است.
او گفت: پاکستان مرز طولانی با جمهوری اسلامی ایران دارد که همکاری ایران در زمینه های بهداشتی با این کشور کمک بزرگی برای سلامت جامعه خواهد بود.
معاون وزیر بهداشت بلوچستان پاکستان اظهار داشت: تمامی کودکانی که از مرز مشترک این کشور با جمهوری اسلامی ایران تردد می کنند واکسینه می شوند تا ایران مبتلا به ویروس پولیو نشود.
عبدالله خان افزود: وزارت بهداشت پاکستان در زمینه بیماری تب کنگو اقداماتی انجام داده وبه دنبال شناسایی موارد احتمالی است.
او بیان کرد: برای وزارت بهداشت پاکستان تب کریمه کنگو در اولویت دوم قرار دارد و اولویت اصلی ریشه کنی فلج اطفال با همکاری جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول ریشه کنی فلج اطفال وزارت صحت عامه افغانستان نیز گفت: دولت افغانستان با جدیت به دنبال ریشه کنی فلج اطفال در کشورش است.
دکتر میوند احمد افزود: دولت افغانستان در ماههای اخیر با همکاری جمهوری اسلامی ایران درصدد ریشه کنی فلج اطفال است.
او اظهار داشت: هم اینک کودکان افغان که به هر طریقی قصد خارج شدن از کشور را دارند باید واکسینه شوند.
دکتر میوند احمد ادامه داد: دو تیم واکسیناسیون فلج اطفال در سفارت ایران در افغانستان مستقر می شود و کودکانی که به ایران سفر کنند باید واکسینه شوند و بدون کارت سلامت به آنان ویزا داده نخواهد شد.
عبدالله خان معاون وزیر بهداشت بلوچستان پاکستان، دکتر میوند احمد مسئول بیماری فلج اطفال در وزارت صحت عامه افغانستان و دکتر آفتاب حسین کاکر مسئول هماهنگی اقدامات مشترک در ریشه کردن فلج اطفال در سه کشور ایران، پاکستان و افغانستان مستقر در اسلام آباد به منظور بازدید و آشنایی با اقدامات جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کرده اند.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن