تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغيه وزير راه انگيزه جامعه مهندسان را براي حضور در انتخابات افزايش مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۸:۳۹ق.ظ)
ابلاغيه وزير راه انگيزه جامعه مهندسان را براي حضور در انتخابات افزايش مي‌دهد موج - مديرکل اداره راه و شهرسازي کرمانشاه ابلاغيه وزير را عاملي براي استقلال نظام‌مهندسي ساختمان در استان اعلام کرد و گفت: اين حکم قطعا انگيزه جامعه مهندسان را براي حضور در انتخابات افزايش مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبداله بهادري، مديرکل اداره راه و شهرسازي کرمانشاه، گفت: عدم حضور کارمندان دولت در انتخابات هيئت مديره نظام‌مهندسي باعث شد تا دو بحث ساخت‌وساز و نظارت بر آن از يکديگر منفک شوند و به نوعي استقلال نظام‌مهندسي را به همراه داشته باشد، اين موضوع خود اميدي را در مردم و همچنين اعضاي سازمان مبني بر جلوگيري از هرگونه فساد و رانت‌خواري به وجود آورد.
بهادري در ادامه تأکيد کرد: قطعا با اصلاح قانون نظام‌مهندسي و مقررات ملي ساختمان و همچنين ابهاماتي که در اين قانون وجود داشت اين سيستم پوياتر مي‌شود، مسئله‌اي که خود زمينه حضور اعضا در انتخابات را بيشتر خواهد کرد.
رئيس هيأت نظارت بر انتخابات هيئت مديره نظام‌مهندسي کرمانشاه صدور اين ابلاغيه را اقدامي بي‌نظير از سوي وزير راه تلقي کرد و افزود: در زمان تمديد شده براي ثبت‌نام کانديداها نزديک به ۱۶ نفر نامزد شدند که افزايشي ۲ برابري را نسبت به انصراف دهندگان نشان مي‌دهد، اين استقبال حاکي از رضايت مهندسان از شرايط فعلي بوده که قطعا حضور پرشوري از سوي اعضا در ۱۶ مهرماه را به دنبال خواهد داشت.
وي در بخش ديگري از سخنانش نگاه مدبرانه وزير به اصلاح نظام‌مهندسي، چيدمان خوب و مناسب دستورالعمل‌ها، پيگيري‌هاي مجدانه و اطلاع‌رساني به‌موقع و کافي را دلايل ايجاد انگيزه و اميد در جامعه مهندسين اعلام کرد و گفت: اين نکات قطعا در حضور رأي‌دهندگان در انتخابات تأثيرگذار خواهد بود.
بهادري در ادامه تأکيد کرد: اداره کل راه و شهرسازي کرمانشاه به نوبه خود به وسيله انتشار مطالب در سايت، چاپ بنر، تبليغات در شبکه استاني کرمانشاه و برگزاري نشست‌هاي متعدد با مهندسان در زمينه اطلاع‌رساني فعاليت داشته و به شفاف‌سازي و بيان برنامه‌هاي آتي وزارت راه و سازمان نظام‌مهندسي پرداخته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن