تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن عاطفه ها در بیش از دو هزار مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان خبر داد : برگزاری جشن عاطفه ها در بیش از دو هزار مدرسه خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان بیان داشت : امسال نیز همانند سال گذشته موفق شدیم بیش از دو هزار مدرسه را به عنوان پایگاه اصلی برای برگزاری جشن عاطفه ها انتخاب کنیم.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 14:15

خبرگزاری پانا+جشن عاطفه ها +علیرضا مسرور

علیرضا مسرور ، در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : سازمان دانش آموزی استان خوزستان چند سالی است که برگزاری جشن عاطفه در آموزش و پرورش را به طور کامل مدیریت می کند و مربیان سازمان دانش آموزی در سراسر مدارس مسئول برگزاری این جشن هستند .
وی افزود : همه ساله ستادی برای برگزاری جشن عاطفه ها تشکیل می شود که با کمیته ی امداد امام خمینی (ره) جلسات مشترکی را در این راستا برگزارمی کنیم و هماهنگی های لازم صورت می گیرد . مسرور در عین حال افزود : تعداد پایگاه ها از طرف ما معین می شود وکمیته ی امداد امکاناتی را در نظر می گیرد و وقتی اعلام کرد که این امکانات برای توزیع در بین مدارس آماده است ، ما روسای سازمان دانش آموزی 40 منطقه را به سمت مسئولین کمیته ی امداد امام خمینی (ره) هدایت می کنیم و در نهایت این امکانات به مدارس منتقل شده و جشن عاطفه ها توسط سازمان دانش آموزی در استان اجرا می شود. رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان بیان داشت : امسال نیز همانند سال گذشته موفق شدیم بیش از دو هزار مدرسه را به عنوان پایگاه اصلی برای برگزاری جشن عاطفه ها انتخاب کنیم. مسرور با اشاره به توزیع پاکت ها و استقرار صندوق های کمک های دانش آموزی در مدارس مورد نظر، گفت :در این دو هزار مدرسه جشنی به صورت نمادین در صبحگاه ها برگزار می شود و گروه های پیشتاز و فرزانه ی مدارس در آن روزها فعال هستند . وی گفت : سال گذشته موفق شدیم با جمع آوری بیش از 700 میلیون تومان ، رتبه ی دو کشور را بعد از استان خراسان رضوی به دست بیاوریم که این یک موفقیت بزرگی برای ما بود .البته با آمارهای تکمیلی که بعدا دریافت کردیم امکان قرار گیری در رتبه ی نخست کشوری را نیز داشتیم. وی اضافه کرد: بعد از برگزاری جشن عاطفه ها ،یک هفته طول می کشد تا این کمک ها جمع آوری شود . در مدارسی که دانش آموز بی بضاعت دارند ، تبدیل به کارت هدیه شده و به دانش اموزان اهدا خواهد شد و بعد از اینکه آمارش به ما اعلام شد ، این آمار به سازمان مرکز منتقل شده می شود . وی در عین حال گفت :درمدارسی که دانش آموز بی بضاعت ندارند، این کمک ها به سازمان دانش آموزی منتقل می شود و سازمان دانش آموزی بین مدارس برخوردار و نابرخوردار مدیریت انجام می دهد ،تا توزیع کمک ها به شکل مناسبی انجام شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن