تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن عاطفه ها در4هزار و 800 مدرسه استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۷ب.ظ)
همزمان در سراسر کشور: برگزاري جشن عاطفه ها در4هزار و 800 مدرسه استان فارس موج - شيراز - معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان فارس گفت:جشن عاطفه ها 8 مهرماه همزمان با سراسر کشور با همکاري خيرخواهانه دانش اموزان و اولياء آن ها با شعار مهر در انتظار همدلي برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد بدري در جمع خبرنگاران گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان فارس با مشارکت و همکاري آموزش و پرورش وبا محوريت سازمان دانش آموزي در 4 هزار و 720 پايگاه مدارس برگزار مي شود.
وي با بيان اينکه اين جشن به مدارس اختصاص يافته و خود دانش آموزان در اين برنامه خيرخواهانه مشارکت فعال دارند افزود:اين مشارکت تبعات و آثار بسيارخوبي به همراه دارد و باعث تمرين درس همدلي و محبت ميان دانش آموزان مي شود.
وي افزود:تمامي وجوهات جمع آوري شده و کمک هاي دانش آموزان به صورت صد در صد توسط مديران مدارس و با نظارت کميته امداد در اختيار دانش آموزان نيازمند و محروم همان مدرسه قرار مي گيرد و صرف نياز هاي فوري و حساس دانش آموزان نيازمند مي شود.
معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان فارس با بيان اينکه تمامي اقداماتي که در حوزه جمع آوري و توزيع کمک ها و هداياي مردمي صورت مي گيرد بر عهده آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزي است افزود:در برپايي اين مراسم کميته امداد صرفا برر نحوه اجراي کار و آمار و توزيع نظارت دارد.
بدري افزود: در استان فارس بيش از 35 هزار دانش آموز نيازمند تحت حمايت کميته امداد هستند که برپايي جشن عاطفه ها و کمک هاي مردم نوع دوست و نيک انديش در آغاز سال تحصيلي ميتواند بخش زيادي از مشکلات آنان را برطرف کند.
معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان فارس افزود: مراسم نمادين جشن عاطفه ها صبح چهارشنبه با حضور مسئولان استاني دردبيرستان معلم شيراز واقع در ميدان معلم،خيابان معلم کوچه يک و در سايرمدارس شهرستان ها به صورت همزمان برگزار مي شود.
وي ازتوزيع بيش از 700 هزار پاکت براي جمع آوري کمک در بين دانش آموزان خبرداد و افزود:شماره حساب 0101273072000 نزد بانک ملي نيزآماده دريافت هداياي مردمي است.
وي در پايان با اشاره به اينکه مردم نيک انديش فارس در جشن عاطفه هاي سال گذشته بيش از 30 ميليارد ريال به دانش آموزان نيازمند اهدا کردند از مردم خير استان فارس خواست تا امسال نيز باشکوه تر از گذشته اين نهاد را در رسالت خطير محروميت زدايي ياري دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن