تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای بالای 80 درصدی برای طرح ممنوعیت بازنشستگان / بلاتکلیفی طرح چند شغله بودن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رای بالای 80 درصدی برای طرح ممنوعیت بازنشستگان / بلاتکلیفی طرح چند شغله بودن
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعی مهمی که در هفته جاری در کمیسیون مطرح می‌شود ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است که به عنوان طرح مطرح شده است.

رای بالای 80 درصدی برای طرح ممنوعیت بازنشستگان / بلاتکلیفی طرح چند شغله بودن
عباس قائید رحمت عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: موضوع مهمی که در هفته‌ جاری در کمیسیون اجتماعی در قالب طرح مطرح شد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است که شورای نگهبان ایراداتی به آن گرفته که در هفته جاری مجلس باید ایرادات را رفع کند.


وی در ادامه گفت: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می‌تواند خوب باشد و فرصت‌هایی که بازنشستگان انجام می‌دهند را در اختیار جوانان قرار دهد.


قائید رحمت افزود: بازنشستگان را در قسمت‌های مثل کانون‌ها، بخش تعاون، بخش خصوصی می‌توان از آنها استفاده کرد و این طرح بالای 80 درصد رای آورد چون وضعیت بیکاری در کشور یک مسئله مهم هستند.


وی در ادامه بیان کرد: بحث چندشغله بودن که باید در مجلس به ثمر برسد و این که هر فردی در جامعه نباید بیش از یک شغل داشته باشد و افرادی که با حفظ سمت مسئولیتی دیگر دارند نباید 2 شغله باشند.


قائید رحمت گفت: ما نمی‌دانیم چرا این طرح متوقف شده است و این موضوع نباید مسکوت بماند .دستگاه‌های متولی امر مثل کمیسیون اجتماعی ،هیئت رئیسه و صحن مجلس برای تایید قوانین رفت و آمدهایی داشتند و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد و ما در مجلس مطرح می‌کنیم این طرح با ویژگی‌های مثبت آمده بود چرا بلاتکلیف است؟


انتهای پیام/





اشتراک گذاری







۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن