تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد حسن شمشادی از شایعات فضای مجازی+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انتقاد حسن شمشادی از شایعات فضای مجازی+عکس
انتقاد حسن شمشادی از شایعات فضای مجازی+عکس اين تصوير امروز به طور گسترده در فضاي مجازي دست بدست شد و در ذيل ان نوشته شد كه عربستان كار دفن صدها زائر ( بعضا گفتند ايراني ) را بدون هماهنگي و اطلاع اغاز كرد . .


به گزارش فرهنگ نیوز ، حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما با انتشار تصویر یکی از شایعات پخش شده در فضای مجازی نسبت به شایعات ایجاد شده درباره ی فاجعه منا انتقاد کرد و نوشت :  اين تصوير امروز به طور گسترده در فضاي مجازي دست بدست شد و در ذيل ان نوشته شد كه عربستان كار دفن صدها زائر ( بعضا گفتند ايراني ) را بدون هماهنگي و اطلاع اغاز كرد . .
 
در اين كه سعودي هاي خبيث براي سرپوش گذاشتن بر بي كفايتي شان، دست به هر اقدامي مي زنند، شكي نيست، اما گويا در اين اشفته بازاري كه ، برخي " خويش خبرنگار و پندارها و سايت خبري پنداري " دارند و بدون توجه به حال و هواي خانواده هاي داغدار و چشم به راه مفقودان، هر انچه را كه " خبر" مي دانند، منتشر مي كنند، اين نوع "خبر" كه چه عرض كنم، "شايعه پراكني" كردن، بسيار جاي ابهام و سوال و تعجب و نگراني دارد . .
 
اصل ماجرا را سعيد اوحدي، رييس سازمان حج و زيارت در خبر ٢١ سيما اعلام كرد و گفت : برخي كشورها از سعودي ها خواسته اند، تا اجساد جان باختگان شان، در عربستان دفن شود . .
 
يادمان باشد كه جان باختگان از ١٨ كشورند . .
 
پ ن يك : بياييد كمي دقت كنيم و به فكر خانواده هاي اين عزيزان باشيم و هر راست و دروغي را به هم نبافيم و منتشر نكنيم .
.
پ ن دو : نكنيد و نكنيم، خدا رو خوش نمياد.
.
پ ن سه: رييس حج و زيارت اخرين امار حادثه ديدگان ايراني را در منا،امشب ( دوشنبه ششم مهر نود و چهار)، ٢٢٨جان باخته،٢٤٦ مفقود، و ٢٧ بستري در بيمارستان اعلام كرد . .












94/7/8 - 07:21 - 2015-9-30 07:21:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن