تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد؟ +سند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد؟ +سند




آزاده نامداري دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبري در صفحه مجازي اش ، ازدواج دوم خود را رسانه اي كرد.





پایگاه خبری انتخاب: آزاده نامداري دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبري در صفحه مجازي اش ، ازدواج دوم خود را رسانه اي كرد.

همسر دوم آزاده نامداري ، سجاد عبادي  ، فرزند رحيم عبادي رييس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فريده ماشيني از فعالان جبهه مشاركت است .

سجاد عبادي تنها ١٢ روز پيش از رسانه اي شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداري يعني بيست و دوم شهريور همسر اولش را طلاق داده است .

پس از اين ازدواج بايد شاهد رابطه نزديك تر آزاده نامداري و مهناز افشار باشيم زيرا كه همسر اين دو رابطه اي نزديك با يكديگر داشته و آنطور كه گفته ميشود هردو مدتي كوتاه پيش از ازدواج دومشان از همسر اول خود طلاق گرفته اند .

در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی ، مهسا آبومگر ، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را میخوانید:


آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد؟ +سند



«آقاي سجاد عبادي! گل هايي كه هر سه شنبه برايش ميبردي از همان گل فروشي ميخريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي ؟! حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي ؟! راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري ؟!مردي كه سر قولش نماند مرد نيست ، پس حساب من با تو هيچ ! خانم نامداري عزيز، بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي من بودم و تو آمدي او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس ميگذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه ي مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو.»

لازم به ذکر است ،  آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار میداد.







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن