تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820896365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان باختگان حادثه منا فردا تشییع می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جان باختگان حادثه منا فردا تشییع می شوند
جان باختگان حادثه منا فردا تشییع می شوند رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا فردادر تهران خبر داد و گفت: امشب هواپیمای جمهوری اسلامی ایران برای انتقال اجساد وارد جده می شود.


به گزارش فرهنگ نیوز ، سید علی مرعشی به برنامه های وزیر بهداشت در مکه اشاره کرد و گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر و قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه صبح امروز وارد مکه شدند و قرار است تا ساعاتی دیگر از سردخانه ای که اجساد در آنها نگهداری می شود بازدید کنند.
 
وی گفت: همچنین دیدار و دلجویی از خانواده های داغدار مفقودین و فوتی ها از دیگر برنامه های وزیر بهداشت است.
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سازمان حج و زیارت، مرکز پزشکی حج و وزارت خارجه مسائلی در مورد زائران مفقودی، فوتی و مجروحان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. همچنین بازدید از بیمارستان هلال احمر در مکه و بیمارستان های مکه که مجروحین در آن بستری هستند از دیگر برنامه های وزیر بهداشت و هیات های همراه است.
 
مرعشی در پاسخ به اینکه آیا کانتینرهای جدیدی باز شده اند یا خیر گفت: هنوز اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم اما از دیروز بازدید از سردخانه های جدید در دستور کار قرار گرفته و کانتینرهای جدید نیز از دیشب به کانتینرهای قبلی اضافه شده و عملیات بازدید آنها در حال انجام است.
 
وی با اشاره به اینکه هواپیمایی برای انتقال اجساد وارد جده می شود گفت: هواپیمایی از جمهوری اسلامی ایران امشب وارد جده می شود و مراسم تشییع فردا در تهران انجام می شود.


منبع: مهر


94/7/7 - 11:43 - 2015-9-29 11:43:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن